The freshest gear! [Bild & Gossip Tråd]
Tänkte på sneaker tråden , men denna ska handla om kläder. För att förtydliga: prada, h&m, jl, lindex med andra mainstream märken går fet bort. låt oss disskutera, lrg, exact science, obey, zoo york, artful dodger, freshjive med mera med mera. olika släpp, vad är erat senaste plock? och vad är det som kommer? länka gärna upp!
i get more pussy then panty!
jag funderar fortfarande på hur jag ska få tag på ett par levis redwire jeans..nån som vet var dom finns? sverige helst. Senaste plocket var nog ett par riktigt nice Vailent jeans från Carlings och ett par funky AirMax 90
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
senast jag plockade var ett par lrg suits, bilder att komma.
meskker, finns i deras egna
shop , det var grym idé dom har fått fram men hur är det tänkt att tvätta dom?
Hmm, pallar inte att beställa från utlandet, men dollaren är ju gansak låg nu så kanske..men är dem egentligen snygga eller vill jag bara ha dem för att jag är ha-galen? auktionen hade gått ut =/
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
OT. Varför hänger ett par hörlurar i en Häll för?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
det är hål för lurarna så att du kan gömma dem när du inte använder dem
egentligen är jag emot dehär med branding och logofiering av sigsjälv. men jag kan inte förneka att jag diggar typ lrg och eckö-kläder
http://www.kalvinhiphop.com
lilli, just let if out :)
KarlKadaver P17 grym kvalité på den. har den i svart, beställde dock min från det stora landen i väst, vilket jag alltid gör med allt. nu när dollarn är så låg får man det man vill ha till halva priset för det de kostar här.
man köper det man vill ha, köper andra billiga saker just for fun och säljer det här i falukorv-land så har man tjänat in frakten :)
vet någon förövrigt vart man kan få tag i en t-shirt
like this? vet att det finns ny-upplagor av dom men nu har jag ingen aning vem som gjort dom.
so hot it hurts!
confidence ebayar du sakerna då eller köper du på webshop:ar?
Forumssignatur...<br>
hur fan kan man köpa en tränigsoveralljacka för 1200??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
det enda man väntar på nu är LRG´s nästa serie med plagg, tror vi kan se fram emot nåt lite cleanare(hoppas iaf) med tanke på deras senare släpp sen så kan man ju ju bara se fram emot att introduceras med en skokollektion också D:
va?
Såg att hally hansen ska göra new era kepsar i gore tex.. wtf?!
Forumssignatur...<br>
fan värd att uppa, denna tråden D:
va?
såg att
www.shelta.se får in en ny Triumvir3 tröja i grått i stil med candyman tröjan. med sarsmask å hela kittet !
själv köpte jag ett par Scifen Precision jeans + en aNYthing tshirt nyligen. å ett par Airstabs(air u breath pack)
de sjukaste e ju dock Scifens jeansjacka med en målning på ryggen. ingen RedMonkey grej men ack så oldschool-graff-films-omslag!
på tal om new era kespar
vet nån vart man får tag i Alife collaben med Wu Tang logon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erorone // airstabsen är feta! gillar dock inte scifen treacherous jackan, är inget stort fan av jeansjackor dock, hade vart fetare med en warmup eller nåt.. Alife collaben har jag också kollat runt efter, inte så mkt menmen, blir väl till och kolla ebay där dom verkar finnas haha
va?
jag rockar den inte själv men blev fett imponerad när jag såg den på stan . ganska lite i storlkearna dock,de va ju förvånande. jo jag slängde ett öga på the bay men de va lite dåligt på den fronten, dock gjorde dom en collab med canda goose som tydligen inte ska va så svår. om man nu gillar dom jackorna :) airstab nordic pack e också helt sinnes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah, a.. fast den ska ju suita småkidsen som reppar graffscenen också så haha :P jaså, inte kollar själv på ebay.. men canada goose collaben lockar ju inte allt för mycket om jag får säga det själv´ na, nordic packet liknar farsans vinterkängor lite för mycket haha, men staple(det är dom som designar nordic serien va?) är ju alltid fett..
va?
haha, a.. har alltid haft svårt för sneaks som känns för vinter om du förstår, men dom ska ju ha props för valet av material som du sa :P
Alife tröjorna var lite nice gillade: Bugged Pullover Hoody
8bit skorna var ju sjukt roliga, paxxar yoshi!
börjat rocka New balance dojjor och lite Adidas tempo range.. tycker just modellen är grymt fet.. för att inte tala om shogun:
http://freshnessmag.com/v4/2007/01/13/new-balance-m574-limited-edition-shogun/#more-2373
va?
får en känsla av att det inte finns så många som är intresserade av denna dyra form av tillfredställelse förutom jag och eror, haha D:
va?
damn wutang collabon verkar intressant.
SKU - SKU - SKULASON!
Måste hooka nån tee från Mishka's nya teekollektion! Printsen är helt sjuka, ja har förhoppningar på obey's kommande också, tror knappt man blir besviken..
alkor mest webshoppar. man blir förvånad hur dom rear där borta. eller tar för priser överhuvudtaget. handlar du mycket från ebay? det har aldrig blivit min grej riktigt..
pool jag har aldrig ritkigt gillat NB men å andra sidan har jag aldrig gillat airstabs heller innan ja tog på mig ett par häromdan :) jävlar va sköna dom ääär! sitter i dom nu ! men ja kan inte säga annat nu när ja är invigd i de hela med löparskor än att NB e sjuukt cool! fan denna månadslönen e ju slut inom en vecka om ja ska fortsätta hitta feta skor :( såg du nya af1 föresten? dom nya vita
jag föredrar lätt air max 90 före air stab, alla dagar. men smaken är som..
plockade upp denna till jul fi mi girl -->
luxirie early bird <--
airmax 90 e snygga även om ja själv är mer för 87orna men air stabs va så löjligt bekväma alltså. de går inte riktigt å förklara hur sköna dom är! skullpack e dock de sjukaste, air max alltså. riktigt jävla cleana!
Hangaround
2007-01-15 14:39
Tee 1 Jag gillar stora oversize tee's med stora tryck på. Denna kommer att beställas.
Tee 2 Denna tror jag kan vara snygg till Turkose hood. Så jag är sugen på denna med.
Jacka Denna jacka ifrån Acne är så otroligt snygg. Framförallt med ingen huva. Vore det inte så att jag vore fattig hade jag köpt denna med.
Rick James Sen så är denna enbart cool.
Fan har ingen fantasi alls. Får återkomma med vettigare inlägg. Kom bara på t-shirts. Damn !
erorone hehe, var inte heller så förtjust i löparskor förr men just vissa NB´s och tempo range:sen, dom e sjukt nice, speciellt bra om man ska springa ifrån orkanen :D nya af e nice ja, men airstabsen klår dom fan nästan haha 90orna går ju före 87orna, men damn.. blir mer och mer sugen på att införskaffa mig ett par av airstab:sen.. tur att man har cash eftersom man fick ett par nya New Balance M576VBO.. jacket series på den också änna! D:
va?
SpT Crookz from hell tee:n var sjukt nice ju.. den andra var inte så överfet direkt haha :P
va?
Pool man kan inte hata på stabs! jag va på af1 realesen i gbg å stod och vägde (bokstavligt talat) mellan af1orna å stabs, men stabs väger så jävla lite så de blev dom alltså. ett hederliga af1or e sommarskor,spec dom vita :) fan new balance har underskattats från min sida ! såg några riktigt sjuka med nått foder också häromdan på shelta. ska länka en bild strax. nån som har lite info om detta årets valentnes btw?
erorone hehe, hell no.. stabs ftw! haha, sluta göra mig så jävla kåt på den skon! :P haha, är du invigd i löparskons underbara värld nu då? Aviatorn ja, helt galen.. inte vart på shelta och pillat på den än faktiskt, då kommer bara mer pengar ryka kan jag tänka mig, annars passar den ju bra med det vädret vi har här i gbg nu ^^
va?
Hangaround
2007-01-15 15:04
pool P0 Jo fan den andra är överfet=) Det blåa är mer turkos i verkligheten. Och den ser inte lika stökig ut.
pool :) de fanns nog ett tredje par air stabs på shelta utöver air u breathe å nordic. riktigt fina,gröna å grejr! hehe prioritera sneakers framför allt!
Jag har betällt mig ett par windrunner bruna/vita och ett par AM 1 skulls, nu väntar jag bara på att posten ska komma...
Såg dom ny
AF 1 vanetines day , dom bätsa på länge!
the T A P dance to it 1017475779
ILL! men..vart e hjärtat å hur ser insidan ut?!
aa varfan är hjärtat ?
SKU - SKU - SKULASON!
hjärtat gjorde ju halva skon typ :/ den fick mig att känna mig kramgo å ganska söt.
Jag tycker att det där hjärtat har varit ganska fånigt, nåt år var det en ros på viket kändes ännu värre, den här känns mkt bättre.
the T A P dance to it 1017475779
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
är så fett jävla sugen på bbc-zipparna för tillfället.. synd bara att man lever på 1000kr/månad annars coppade jag senast nån grön LRG-hood som va najsig som fan, en 10deep "problem solvers" tischa och nån slags sjal från CM
Would I shit you? You're my favourite turd.
erorone ah, finns 2 par tror jag tillochmed(hoppas iaf ;P) :) aja, sneakers sneakers srekaes! D:
va?
inget tjöt om såna skitmärken läste jag i första inlägget? :P D:
va?