I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rökninge / Snusning här på who.

Övrigt - Blandat

   

2007-01-11 19:35

Rökninge / Snusning här på who.

Nu är jag ute och generaliserar igen men jag antar många unga som gammla här på who röker och snusar eller ja nu något med tobak att göra. Har också gjort det förut men har slutat sedan 2005.

Jag rökte och snusade för då hadde jag något att göra fördriva tiden med att det var en social grej kan jag inte heller stoppa under stolen med och att det var stress sänkande.
Så också för så klart man hadde sittt beroende som man var tvungen att mätta så klart.

Men vad får ni ut utav rökningen/snusnigen ? För ingen röker/snusar ju för att det är nyttigt eller att man luktar gott eller får fina tänder och en snygg vältränad kropp osv att man lever längre ja osv ni förstår själva poängen.

Får ni något utav det eller är ni bara fast i ett dåligt mönster som ni vill gärna bryta er ut ?

Samt var har tobaksbolagen för sorts trix´s och marknadsföring för att få folk att börja snusa/röka ? För alla vet ju det är dödligt osv inget bra. För man får ju inget utav det så som om jag skulle köpa en bmx x5 så vet jag jag får bra bil för pengarna kvallite osv. Men hur lyckas egentligen tobaksbolagen ? Överlever de bara på grupp tryck ?

Ursäktar förstav fel osv men gå då och klaga till min svenska a& b lärare i gymnasiet. Jag är inte alltid gramatisk korrekt =P

Aja nu ska jag smyga.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.