I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksögonblick

Övrigt - Blandat

2007-01-11 01:19

Kärleksögonblick

Okej, trots att rubriken känns lite hippie så känner jag att jag vill ta upp det här. Alldeles nyss låg jag på min soffa, på väg ner från ett rus, med stängda ögon, en snus under läppen, en folköl i handen och lyssnade på Bruce Springsteen - I'm on fire.

Under tiden såg jag i mitt huvud hur det var sent en sommarnatt, då man träffat någon vacker kvinna och är på väg att nyktra till efter kvällens bravader. Man ligger på en gräsmatta och håller hand och röker cigaretter i tystnad. Ett sånt läge kommer förstås nästan aldrig, men gjorde det det skulle jag höra I'm on Fire i bakgrunden.

Så, det jag ville komma till: när upplever ni såna här ögonblick? Alltså såna där man känner att man skulle bli kär i vem man än såg, bara för att stunden är så jävla rätt.

"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25