I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Would you date her?

Övrigt - Blandat

   

2007-01-10 16:41

Would you date her?

Ok nu är det så här va, jag är sjukt trött på min tjejkompis tillika rummis förhavande med killar. Hon träffar alltid fel killar precis som Puszel träffar fel tjejer. I början gillade hon bara ögonbrynshack, lilaskjortbärande "Ey, vart är min mat"  blatte killar med stulna BMW som hängde utanför Kickis för att de aldrig kom in och glodde. Hon hänger fortfarande på Kickis trots mina påhopp om ställets karaktär men hennes stil i killar ändrades till svenska muskelknuttar. Jag hittar henne i full färd med att boka dejter med killar på Tastycat  som bor på gymmet och poserar med deras kylskåpsbärande kompisar framför en (stulen) jaguar.


Nåväl, hon heter Angelica, är 23 år gammal, lagar sjukt god mat, skrattar och är glad jämnt. Kollar hellre på tecknat och hatar Oprah Winfrey med passion. Kan fastna i en film efter 2 sekunder och gråter så fort det blir lite sentimentalt (senast till Ringaren i Notre Dame när Esmeralda "dog" fastän hon hade sett skiten 100 gånger). Hon gillar att dra skämt och skrattar mest åt sina egna tills tårarna rinner. Är en sångfågel och hatälskar Melodi Festivalen, hatar för att hon skickade in ett bidrag som inte kom med. Medverkade i Karaoke SM och uppträdde aspackad men kom på fjärdeplats iallfall. Visar mer än gärna upp fylleuppträdandet och skrattar åt sig själv med alla andra. Kallar alla sina vänner för älskling och får medla när folk bråkar om vem hon menar.


Bild 1: Grrrr (det är en uggla i trädet om ni undrar)


Bild 2 (ja jag vet, det ser ut som att en 4 åring har gjort det men det är så jag ritar)

Nu kanske ni undrar vad det är för skillnad på whoaretards och kickisretards. Jag vill nog tro att whoaretards är lite snyggare och har lite mer humor än nån fuling som sjunger som ett cepe och bara vill höra att hans version av Sexyback är bättre än orginalet.

Kontaktannons like WHOA!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.