Stambyte!
Hej nu är det så att det ska komma massa folk hem till mej och genomföra ett stambyte.. Är det någon som gjort sånt hos sig nångång? hur lång tid tog det och kan man sova hemma på nätterna?
Har du inte fått ngt papper om det? Tror det är bättre att fråga dom än här.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson F20 Jo har fåt en bunt paper där det står att de ska ta 6-8 veckor.. och det tycker jag låter mycket.. Därför jag undrar om nån haft stambyte hos sig och vet om om de tar så pass lång tid... 6-8 veckor orkar man ju inte bo borta..
deru - Beroende av hur omfattande det är kan det ta runt en månad (men oftare längre)._Shadow - Stambyte är när de byter ut rören för avlopp och sånt. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
6-8 veckor låter vettigt, sånt tar tid är inte bara o smacka upp rören... jag vet ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
deru - Varför måste du bo borta? Det "enda" du måste är duscha / gå på muggen borta :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jaha :p de tar rätt lång tid..
/Shadow
Tack för svaren... Är det nån som vet om det är nån idee att bo kvar eller är de bästa att försöka bo hos nån sålänge?
någon annanstans rekommenderar jag. deet gjorde vi iaf. (fast de va en massa år sen)
/Shadow
Mabande P29 Blir det inte väldigt skitigt i lägenheten när det är massa hantverkare här?... dem brukar ju inte direkt vara kända för att städa..
deru Okey! Trodde bara du var för lat för att kolla och frågade här, sorry!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
deru - Du har väl inte nåt avlopp i sovrummet? ;) I och för sig så är det ju skillnad på en etta och en trea, så ju mindre lägenhet du har desto större olägenhet blir det med stambytena : / 10-4, over...
Det ska dom göra hos mig med. Dom börjar nästa vecka. Dom ska renovera badrummet också så det blir ju finfint! Jag kommer inte bo hemma medans dom håller på. Jag bor i en etta, ska man täcka över sin dyra prylar som Plasman, Xbox 360:n och skivspelarna och mixern eller vågar man hoppas på att dom som håller på tänker på det? Jag har ju fan ingen hemförsäkring eller någoting =/
deru: undersjälva processen kommer det var ganska skitigt, men dom har oftast städare där som städar en gång om dagen, å sen gör dom en storstädning efter stambytet är klart
http://www.sthlmmd.se
Mattias_K ger du dom nycklarna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Täck över allt du är rädd om... Det är ditt ansvar att städa : / 10-4, over...
isf får du inget från nånting om dom snor...
olik: Dom har egna nycklar antar jag. Det är ju hyresvärden som har hand om detta. Jag är ju på jobbet när dom kommer i vilket fall som helst. Madande: Ok, tack för tipset. Jag får slänga lackan över prylarna då så dom inte går sönder av allt damm och skit!
börjar dem efter 7 är de ju soft.. men håller dem på senare än 15:00 så blir de osoft.. ne får flytta:)
Läste i aftonbladet om en tjej som blev av med tvn datorn o massa annat, men fick inget pga att dom hade nycklar iaf...
olik P21 Ne shit va illa.. då kommer man få spelet och gå löss på alla hantvärkare i kvarteret
bara ett tips.... Sök på aftonb. så hittar du nog, kanske inte dagens dom brukar ligga ett tag på jobbet
testa hemförsäkra dig.
SKU - SKU - SKULASON!
haha det tar sjukt lång tid! å tro mig du vill inte bo hemma.... inte för att jag prövat men dom river ju typ ut halva kåken?
Pizzeria Spader Dam - Stockholm Tel. 08-97 52 22 Hägestensv. 300, 12941 HÄGERSTEN
vi gör stammbyte på jobbet just nu.. jobbar med filmproduktion på ett kontor på söder,, så det är lite svårt att arbeta när de håller på att jobba...
Madjin
dom ska göra stambyte hos mig i mars, då måste ja flytta ut =( brukar det ta 6-8 veckor eller e det nått som dom säger o så tar de typ 12 vecekor istället?