Oh dear. Ännu ett kärleksproblem.
Jag var tillsammans med en tjej i nästan sex år, det var minst sagt destruktivt. Ingen utav oss behandlande den andra perfekt men jag känner att jag ändå "drog det kortaste strået" och fick mitt ego och självförtroende krossat. Jag lyckades dra mig ur och hon ville ha mig tillbaka, lockade med löften om ett bättre liv, ja ni vet. Jag vägrade. Det gick ett tag och hon hörde av sig lite då och då. Jag saknade henne men lät mig inte lockas. Men en dag så träffade jag en annan tjej som välte omkull hela den värld jag försökt bygga upp. Hon var underbar på många sätt och jag blev snabbt upp överhuvudet förälskad och vi inledde ett förhållande. Detta förhållande har hållt i snart två år och jag trivs, antar jag. Det var spännande till en början, vi utforskade varandra, hade underbart sex, hade kul även på alla andra sätt och jag lät henne komma närmre än vad någon fått komma innan. Men det är som såhär; det har stannat av... Jag känner för henne, det gör jag verkligen men vi har hamnat i någon form utav "kompisrelation". Vi gör allt tillsammans och jag har kul med henne men jag känner inte lika starkt för henne, innan kunde jag säga att jag älskade henne, men nu känns det inte lika självklart. MEN, ja, det finns ett men. Mitt sexåriga förhållande har kommit ifatt mig, eller ja, hon hörde av sig. Denna flicka har också en partner men skit i honom. Hon berättade att hon saknar mig och att ingen någonsin kommer betyda så mycket för henne och att hon vill ha mig tillbaka. Visst var vårt förhållande stormigt men oooh så intressant och spännande. Experimentiellt om något. Det märks på henne att hon mognat och verkligen förstått varför jag lämnade henne. kort sagt, jag saknar henne och "oss". så; hur hade du gjort? levt ihop med den "trygga" och haft det helt ok, klart över medel eller hade du gått tillbaka till det otroligt passionerande? Jag är otroligt kluven. Mina känslor är starkast hos den "nuvarande", men min åtrå ligger hos den "första"... Nytt nick? Ohja. The walls have ears.'' Ursäkta stavfel och dylikt, men scarface börjar nu.
Personligen tror jag att när ditt nuvarande förhållande blivit vardag och rutin så att säga och det inte är så mycket spänning så verkar ditt ex som ju är lite förbjudet och allt ganska lockande. Jag tycker du ska försöka jobba på det du har istället, är det inte tillräckligt experimentellt, gör det mer experimentellt, är det inte tillräckligt spännande? gör det mer spännande osv. Om det nu inte skulle vara så att du inte älskar tjejen längre, då är det elakt utav helvete mot henne att gå runt och låta henne tro att allt är solsken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilket dilemma finner dig i. jobbigt när man inte vet åt vilket håll man ska styra. tänk nu också på, att girlNr.1 gjorde du ju slut med för en anledning.. tänk nu på vad denna anledning var, och se tillbaka och tänk om det är värt det?
jag levde för kicken , precis som du
Måste du välja mellan dom två? Bara dumt om det inte känns klockrent med någon av dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså, om nu den första tjejen har mognat etc e väl risken rätt stor att även hon blir vadaglig och inte lika stormig om två år... tycker du ska go for den nuvarande
Ovanstående inlägg skall icke förknippas med undertecknads åsikter, undertecknad tar inget ansvar för material som kan anses stötande av majoritets eller minoritetsgrupper...
vilken kanal?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Toastare
2007-01-07 00:41
Gräset är inte grönare på andra sidan.. ta tag i det du har, se till att det inte blir slentrian.. eller så njuter du av att du faktiskt har ett avslappnat och schysst förhållnade och får kickar genom andra saker.
Jag skyller allt på Emma!
hallå,. va säger hjärtat då? har inte hjärtat nått att säga om den här saken? jag tror nog att hjärtat kan komma me bättre råd än idioterna på whoa... jag vet va ja hade gjort i alla fall...
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
kan ja få den du inte vill ha?
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
ooOOo JA its like "VARSÅGOD"!
öh, ta båda och sluta bete dig som en kvinna.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
and hur fan does a kvinna behave?
ta ingen av dom
Street savvy
Är det inte bättre om du har lite tid för att försöka hitta dig själv istället för att hoppa från det ena förhållandet till det andra? Det är varken bra för dig eller för den andra parten i förhållandet att hoppa fram och tillbaka. Det blir ganska komplicerat och förvirrande i längden.
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
det fanns ju ett skäl till att det tog slut med den första kom ihåg det...
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där
ta anal_ istället :)
http://www.earforcefm.blogspot.com
Det har gått 2 år, du känner henne inte längre, och det kommer ta tid innan du gör det; under den tiden kanske det är intressant igen, fast därefter tror jag inte det. Håll kvar vid den du har för tillfället.
Jag tycker du ska hålla kvar i det förhållandet du har nu! Alla förhållanden går igenom prövningar och tuffa tider, men man måste hjälpas åt att försöka få allt att fungera så som båda vill! Om förhållandet inte är lika spännande och allt sånt där längre, så försök att göra det mer spännande och hitta på lite mer roliga saker. Åk bort kanske, behöver inte vara långt bara ni får vara bara ni två, gå ut och picknicka bara ni två och umgås med varandra och mys. Gör saker med varandra, sitt inte bara! Umgås ni med era vänner separat eller är ni alltid tillsammans?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag anser att ett förhållande redan är ganska dåligt om man har antingen ögon eller åtrå för något annat. Det du har nu skulle jag inte stanna kvar i om jag var du då det är tydligt att det inte är det du vill ha. Men vafan 8 år :/ var du bara 15 när du blev ihop med första tjejen antar jag att du inte haft många andra än dom 2 (såvida det inte var det som var det stormiga, att du var med andra alltså) så jag tycker nog du ska vara "fri ett tag".
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Dissa båda ett tag och se sen vad du vill :) .. been there done that!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
jag håller med föregående talare ganska mycket.
Forumssignatur...<br>
ja, jag kom fram till det jag med och har därför genomfört en seperation med båda.