I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Politik eller whatever........

Övrigt - Blandat

   

2007-01-03 05:48

Politik eller whatever........

Jag måste säg att jag fan inte vet under vilken kategori mina åsikter/formuleringar/spekuleringar borde hamna. det enda jag vet är att jag ofta tänker på såna här grejer... får se om folket tror samma saker som jag eller inte... för dessa meningar är spekuleringar och inte påståenden!!! jag reserverar mig för stavfel eller cp-formuleringar.


folk idag är depressiva och tar självmord oftare å så...
jovisst! man följer ett specifikt mönster för att ta sig vidare emesionellt. och ofta blir det rätt så dåliga motton söm gör att man stannar i ett "get rich or die trying"-dilemma. med andra ord försöker man bevisa att man är någonting stort och alla vet vem man e... antingen är man snyggast av alla eller så är man mest gangsta av alla. det är den där gangsta grejen jag vill göra så mycket parodi av som möjligt... tex hur alla svenskar helt plötsligt talar med utländsk brytning. typiskt exempel på gangsta-stilen. och blan tjejer ses det längre inte som slampigt att knulla runt med alla för att förebygga sina komplexer man har... knullar man en massa "gangstas" så säger de: "de där va en fett fin brud" å sen inge mer.
det är fanimej upp till dagens tjejer att sluta upp med den stilen för de nedverderar sig själva och får sig själva att se ut som objekt. det känns ibland som om människan börjar bli grottmänniskor igen. folk beter sig mer och mer djuriskt. det är min egentliga åsikt... men jag lyckas ibland bli en sån där "grottmänniska" själv tyvär.

ok... människan är bakteria.
människa skräpar ner mer och mer... man kan altså se från sattelitbilder avgasmoln runt stora städer som berlin, losangeles, newyork, shanghai osv... människa är bakteria som infekterar jorden och dess energi att växa med våra avgaser, olje-konsumtion, vårat ständiga raketsprängande vid varje högtid... en dag som nyår fuckar verkligen ozonlagrert:(... och sista faktorerna är att vi är som bakterier vi måste ständigt vara med andra människor på ett eller annat sätt. och vi fortsätter föröka oss som in i helvete. och varför alla par måste ha et barn och vissa går igenom värsta krisen för att de inte kan få barn... vartför? jo för att våra instrinkter säger att vi ska ha sex med alla å föröka oss men våran hjärna säger att vi ska göra det med en. därför menar jag på att vi är grottmänniskor... men tyvär är jag en sån där bakterie för jag vet att som världen ser ut idag är alla människor bakterier för jorden... jag koommer skaffa barn och skaffa bil å hus å sån shit. så det jag skriver här är bara ren fakta... det är våran mening med livet på jorden: bakteria!

vapenindustri: 
bofors omfattar en utav världens världens största vapenexporter vi exporterar miljardersiffriga tal på vapen varje år... som mest till usa men näst mest till världen över. det är våra skattepengar som går till en del av inbördeskrigen i afrika. det är vi som sätter vapen i handen på små barn... på samma gång som vi har röda korset och andra såna där företag som ekiperar mat, medeciner osv... men allting vi exporterar från sverige är dubbelmoral. stora företag

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.