I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Märklig händelse ikväll !

Övrigt - Blandat

   

2007-01-03 00:22

Märklig händelse ikväll !

Plötsligt när jag hade kommit upp för min backe(på väg hem) hör jag en person springa fort mot mitt håll... när jag vänder mig om är mannen 2-3 meter ifrån mig och sejjer
- " Ta detta och du har inte sett mig "   och så ger han mej en liten påse från sin jackficka, och springer därifrån lika snabbt . ..
Jag han inte sejja mer än " Va , Vänta " . Men mannen vände sig inte om och fortsatte åt ett annat håll.. Så tänker jag direkt va e de här..
Jag kännde och dett var inget stort eller bombliknande haha .
Sen så ser jag en saftig bunt med 500 lappar (5000kr)..
Men i samma ögonblick hör jag en bil slira där nere vid korsningen på väg uppåt.. då la jag snabbt ner påsen i min träningsväska.

Bilen kommer o stannar bredvid mej.. en svart bmw ..  sedan frågar en man mej med en hög ton om jag hade sett nån springa förbi.Jag svara naturligtvist nej och de fortsatte att leta förbi mitt hus....

Säckert nått han mannen hade klippt o stuckit.. 5000 kr bara sådärjag hade vart nöjd med en hundring :) Ska tillägga att mannen hade en medelstor svart väska med sig och att det var helt tomt på gatorna.





ROB