I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beef med kändisar

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2006-12-30 11:27

Beef med kändisar

Kom att tänka på några roliga incidenter. Och jag skrattar varje gång jag tänker på dem. Så tänkte att ni kanske också har några liknande historier.

 

På gatufesten 2004 så kom E-type gåendes på någon gata då vi satt och festade i en park. Min kompis sprang då fram till honom och sa "Come, follow me" med en E-type liknade röst. E-type vart rasande och frågade om han ville ha spö. Hade hans vakter, eller livvakter (tror han inte har några). Vänner kanske det var, tagit fast honom hade det blivit slagsmål. Det roliga hade varit att E-type hade åkt på däng. Det var roligt att uppleva. Återberättande är inte min starka sida.

 

Sedan berättade en annan kompis för mig om detta. Dom hade varit på någon klubb vid stureplan. Dom satt vid baren och drack öl. Dem märkte inte att Pontus Gårdinge (eller hur det stavas) kom och beställde öl bredvid dem. Sedan kollade min kompis bakom axeln och upp på Pontus och sa lugnt och stilla "din jävla fitta". Sen fortsatte kvällen som vanligt.