I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kräksjuka

Övrigt - Blandat

2006-12-29 23:03

kräksjuka

Asså förfan!! har har man laddat som fan att dra ut och öla, upp tidigt imorrn och köpa nyårsdricka å allt. Sen en halvtimme innan jag skulle dra in mot stan började magen kännas konstig. såklart ignorerar jag den biologiska klockan och drar iväg glad i hågen som vanligt.
Nu, knappt 4 timmar senare sitter jag hemma igen och är en levande fontän! finns det ingen jävla rättvisa?

Går det ens att kurera sig mot den här jävla vinterkräksjukan? eller är det bara snällt vänta tills den bestämmer sig att försvinna?

Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-12-29 23:05
La upp en tråd om det nyss, verkar dessvärre som att du snällt får vänta ut det, många spyr bara en kort period, knappt en dag, kan gå över snabbt. Men risken är stor att du kan smitta även efter du slutat spy

2006-12-29 23:06
kräksjuka? är det det nya namnet för en karatebakfylla?

2006-12-29 23:10
whatone P13
nej, den var förväntad imorrn. Nu kommer den för en gångs skull vara saknad efter kvällens mindre lyckade eskapader

Rastasite P17
De smittar säkert men jag e fett ego på nyår, jag vill också va med och leka damnit!

whatone

Man KAN ju faktiskt vara magsjuk också :) Minns när jag jobbade en tidig lördag och fick magsjuka på jobbet. Kändes ju inte som att det var en människa som trodde på det utan bara "jaha, hoppas det var kul igår, gå hem och lägg dig va" heh
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"

Langa bild på kräkset :)
ôWho0sA

2006-12-29 23:12
Roni P21
Haha, okej. Chansen är stor att du mår mycket bättre och har slutat spy på nyår, men varna gärna vart du ska festa nånstanns så man kan hålla sig undan!

2006-12-29 23:16
drick mycket vatten o blåbärssoppa, de e bra!

2006-12-30 03:22
Jupp har också hört att det ska vara bra för magen att dricka blåbärssopa :P
Live Hard, Die Young

2006-12-30 04:28
Rastasite P17
haha, jag kommer dyka upp när du minst anar det med droppslangar och syrgastält!;)

--_-- P0
det var ingen sådär jätteintressant spya, mest öl och salladsblad typ, nothing special

jag tror det känns lite bättre nu fakriskt,fast jag HATAR verkligen att va sjuk ensam i lägenheten. Innan har man ju vart bortskämd med att nån sitter med en och säger att allt blir bra och att jag inte alls kommer dö. har ju iofs bott själv ett bra tag men har fortfarande inte vant mig

Men jag ska lätt hälla i mig blåbärssoppa när jag hittat nån bitch som vill springa och köpa det åt mig, fast det lär ju dröja ett tag

2006-12-30 06:17
fan jag kunde inte ens drika te eller äta något när jag hade det, fick även så satans ont i ryggen och låg bara dubbelvikt i flickvännens badrum och raket spyde i badkaret/toaleten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.