I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boende i Malmo!

Övrigt - Blandat

2006-12-26 19:07

Boende i Malmo!

Lite sent ute kanske men forsoker anda! Jag har kommit in pa Malmo hogskola nu i Januari men ar lite sent ute med boende osv, sa tankte se om det fanns nagon har som eventuellt har lite bra soktips osv. Eller annu battre kanske tilloch med sjalv soker nagon att dela med eller har nagot att hyra ut!

Bor for tillfallet i London sa skicka garna meddelanden eller skriv i traden! Garna centrala Malmo, hyran ar diskutabel!

Jag har givetvis last det som star  www.mah.se

Iaf tacksam for alla tips o rad sa don't be shy!

Common flower

2006-12-26 19:44
kikat på studentkårens annonssida? finns en hel del där..
annars är det massa lägenheter lediga hos malmö stadsfastigheter studentbostäder...

2006-12-26 20:51
www.blocket.se

andrahand.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-28 16:48

Tack tack! Har kollat studentkaren osv... Men har eventuellt lost sig, blir att pendla fran Lund till Malmo. Iaf i borjan sen far vi se, wey spannande! 

Common flower

2006-12-28 17:39
oj va svårt.. jag hittade min på blocket, lättare om du är på plats..

ska kila över till rönnen studentboendet o se om jag kan hitta nåt till dig, min kompis hyr ut ett rum i värsta fall..

lycka till...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2006-12-28 17:46
Gaby F22

Går inte rönnens studentbostad under Malmö Stads studentlägenheter? Jag har sett ett antal folk som hyrt ut sina lägenheter privat konstigt nog...

2006-12-28 17:55
Gaby:

Ah supersupersnallt!!! Ar som sagt lite svart eftersom jag ar har i London men har skickat in flera intresseanmalningar osv. Hade ju garna bott i Malmo, ar val iofs inte sa langt att pendla fran Lund? Men tack att du kollar, ar intresserad av allt! 
Common flower

2006-12-28 17:59
Tar ju 13 minuter med ett direkttåg från Lund till Malmö
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2006-12-28 18:05

2006-12-28 18:26
haha joo de går under MKB.. o vi får egentligen inte hyra ut våra lägenheter i andra hand men många som gör de ändå.. haha

Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?