I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Visdomstand över jul?

Övrigt - Blandat

2006-12-22 00:37

Visdomstand över jul?

Jag tror att en visdomstand håller på o röjjer i käften på mig. Det gör sjukt ont mestadels hela tiden o jag kan typ knappt käka saker. 
Om man kontaktar en tandläkare, tror ni att dom kan dra ut skiten samma dag om man får tid samma dag. typ imorn?

det e ju en jävla julhelg nu, så ska jag bli tvungen att krubba tomatsoppa medans resten frossar julbord?

min kära vårdcentral gav mig en pencilinkur i två veckor, måste jag avstå från boozen över jul o nyår då? För de lär ju inte hända...

Mälaren är, trots sin storlek, lätträknad.

2006-12-22 00:52
nån sa att de även gör ont efter man tar bort den... men ja vet inte vad som gör mest ont, före eller efter.

Jag som har försökt svälta ner mig inför julbordet!

2006-12-22 01:02
kul att jag äger typ en hundralapp o ska köpa julklappar till tio pers också! får typ dra ut den själv...

2006-12-22 01:35
att man inte kan dricka när man käkar pencilin är bara påhitt..
we ruled the school..

2006-12-22 01:40

skulle bara vilja ha lite morfin eller nåt, skippa smärtan så jag kan frossa julkäk utan att käften ska ramla av.

2006-12-22 02:06
va heter skiten då? jag dör här!

2006-12-22 02:08
fyfan, lider med dej:(
PAO!

2006-12-22 09:15
fy fan visdomständer är det värsta där e. Sista jag var hos tandläkaren för detta (för 3:e gången eller nått) så sa den jäveln "tanden är inte mogen att dras ut ännu" så då började dom skära bort tandkött runt tanden för att "lätta på trycket" fy fan den smärtan har jag aldrig upplevt förr :/
SKU - SKU - SKULASON!