I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om 6 år. En Man. Ett kreditbolag. Världskaos.

Övrigt - Blandat

   

2006-12-21 16:47

Om 6 år. En Man. Ett kreditbolag. Världskaos.

någon som hört om detta.
Anti krist.. när han ska komma..
Jag har läst mycket om detta osv, om maya indianerna osv.

Det jag fastnat mest vid men som jag inte hört så mycket om förutom på Discovery och läst i bibeln (tror jag?)är att..


Det om 6år ska komma en man som ska vara anti krist.
Det är en man som ska äga ett kreditbolag, ett stort sådant.
Som sprider sig över hela världen. Han kommer uppge sig för att vara Jesus. Inte ordagrant men tänk nu metaforiskt. Folk kommer att följa honom, men dom som vet bättre, kommer göra tvärtom.. Minns fan inte allt men det är något sådant.

Det som är lite intressant är också att det står i bibeln att när världen, vi människor, börjar handla med djävulens siffror är då allt startar.
Och vad är det vi gör nu? Vi handlar allt över Internet nuförtiden, det mesta. Hela världen använder Internet som ett sätt att köpa sig saker. Och vad gör vi när vi ska knappa in en sida?
Jo, WWW. På Hebreiska är www siffror. 3st sådanna. 3 6or.
Alltså 666. Vi handlar redan idag med djävulens såkallade siffror, www=666, över Internet.

Någon som hört något mer om denna man, som äger ett kreditbolag, som spås komma?


Jag vet mycket mer men är hungrig och känner att diskusionen får börja här. Lämnar över till er.

Vore också tacksam om endast seriösa medlemmar skriver i denna tråd, annat skit undanbedes.