Tror du dig ha skådat ett spaceship ngn gång?
Jag kan säga tre tillfällen då jag tror mig ha sett, om inte, något jävligt underligt iaf?
Första gången är väldigt äckligt när jag tänker på det. Jag minns inte ens om jag bara drömde det, eller om det verkligen hände. Allt jag minns är ett stort rött klot som flyger helt ljudlöst ca 50-70 meter ovanför våra huvuden när vi var påväg hem från fritidsgården, vi försökte springa ifatt men det försvann över kyrktornet och vi såg det inte mer. Riktigt skumt, jag är så jävla säker på att jag inte drömt detta men ändå så känns det lite oklart? Kanske blev jag uppstrålad och hjärntvättad? haha
Andra gången står jag och röker på balkongen. Jag ser då något ganska tydligt cirkelformat lysande i horisonten som kommer från höger ganska snabbt, men stannar tvärt mitt i luften, gungar lite upp och ner och åker fram lite, sen tillbaka, sen står den still i en kanske en halvminut, för att bara försvinna blixtsnabbt rakt upp.
Senaste gången var ganska obehaglig. En polare var här från sthlm och vi stod utanför hans somarstuga och tog en cigg o snackade lite skit på grusvägen. Mellan träden från ingenstans, precis som det jag skrev ovan, kommer det en rund farkost bakifrån och stannar rakt ovanför våra huvuden, vi båda kan se den ganska tydligt mellan träden längs vägen och den är nog nästan stor som en 10-öring på himmeln. Röda och gröna lampor som dimmar typ, tänds och släck samtidigt som de snurrar mot varandra. Den står oxå helt still nån halvminut för att sedan snabbt som attans lämna en rödfärgad svans efter sig på himmeln när den sticker iväg på ngn millisekund. Helt sjukt..
Ett tag trodde jag mig vara förföljd och var allvarligt, typ rädd för att gå själv på nätterna. Man vet aldrig!
*brr*