I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Äggkastning

Övrigt - Blandat

   

2006-12-17 18:49

Äggkastning

Detta har skett på samtliga hus här i mitt område förra julen.
Det kunde vara varje dag i några månader, fyfan..

Hur som helst skedde detta men bara på VÅRAT hus denna gång.
Jag var med två vänner från stället där jag bor, dom som hade sina misstankar om vilka det var ringde upp denna.
Då den i telefonen erkänner att dom gjorde detta.
Dom som kastade vet ju självklart inte att dessa som ringer dom är med mig, och varit där hela tiden. Vi spelade in samtalet.

Kanske ska påpeka att dessa är runt 15 16 i åldrarna så dom är ju inte barn men inte vuxna heller. Men när det hänt förrut i flera månader varje dag, och nu sker igen ...ja ni förstår nog.

Hur som helst ringde jag polisen när det hände ikväll, dom kom hit jag gjorde en anmälan lack som jag var. Men då viste jag inte heller vilka det var. Men nu vet jag. Jag känner dessa grabbar lite grann.


Nu är min fråga, vad är bäst och göra? För att ge dom ett helvete??
Har en ljudinspelning från telefonen där dom öppet berättar allt dom gjort osv.

Det är ingen stor grej, men det är trots allt en grej, och tänk er själva i sittutationen nu.


Jag vet att whoa gänget har en hel drös med roliga ideer man kan göra. Ska man sätta dit dom, eller ska man kanske glömma allt om man visar inspelningen för dom, ja menar, en tusenlapp hit eller dit i fickan skadar inte för mig ;) ..


tja vad ska man göra åt dessa folk som tror påsken är här bara för det inte finns någon snö ute.?