I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Idiotiskt blogginlägg av ett Kent-fan på Whoa.

Övrigt - Blandat

   

2006-12-17 15:39

Idiotiskt blogginlägg av ett Kent-fan på Whoa.

Hoppas han dök upp på den där Whoaträffen och att nån admin var där och kunde nita honom, moahahaha (läs så fattaru).

(Rubrik:)whoa.nu?


"det är väldigt svårt att förklara den behagliga känslan av att hitta ännu en ny community med olika forum med olika trådar i överflöd, där man kan gestalta underhållning i sin renaste form. eftersom vi mer eller mindre varit tvunga att lämna vårt älskade kent.nu forum pga att vi helt enkelt blir bannade hela jädra tiden, trots att vi gör nya användare (frank, jonis_747, livrädd_tår) blir aldrig användarna spelciellt långvariga. senaste som fick tacka för sig var livrädd_tår som egentligen är min användare men som alice fick låna en dag då hon hade trist, vilket jag fick ångra, eftersom hon gick bersärkar gång och började anklaga en annan användare för innehav av löss vilket omedelbart ledde till banning."

"dagens utsatta community var
http://www.whoa.nu/ som är en sida till för att sammanföra hiphopare och liknande kreatur. detta öppnar ju genast ett flertal dörrar för mig och min oftast väldigt taggade kompanjon alice. jag registrerade mig som skating_87 och började topicen 'ny här' där jag förklarade att jag var ny här, och att jag inte direkt ville skryta men att jag var en ganska känd skejtare här i sthlm som gick under namnet Lazer kidney (laser njure). fick ett tjugotal arga svar från bittra rappare samt hiphopare och en kvart senare var mitt inlägg låst av anledningen att det var en 'onödig tråd'. sen blev det tjaffs om senaste jeansmoden, moddirater och annat smått och gott. slutade iaf efter lite om och men att jag och alice skrivt upp oss på någon form av whoa.nu träff på fredag i tanto där vi alla ska samlas och prata om allt mellan himmel och jord.. a.. får se hur det går. "

2006-sep-27 @ 00:16:12

Källa: http://ofoe.blogg.se/260906221612_whoanu.html

Fann skiten när jag googlade runt på Whoa. Skön stavning snubben har också. Haha, jag fick mej ett garv iallafall, tragikomiskt.

-H12

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.