I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sköna självmord

Övrigt - Blandat

   

2006-12-16 02:25

Sköna självmord

nej, jag är inte självmordsbenägen, men det är kul att tänka hur ett riktigt skönt självmord skulle vara. Det skönaste jag kan komma på är:

Ta med sig ett ca 4 meter rep upp på en väldigt hög plats, ett högt torn eller något liknande. Högst upp vid kanten tar man av sig sina kläder, knyter ena änden på repet i kanten, andra änden i sin penis runt pungen och allt. Sen är det bara att hoppa, efter 4 meter kommer det vara fruktansvärd smärta ner till marken, och man kommer absolut inte ångra att man kommer dö. Dessutom kommer ingen någonsin förstå varför man gjorde det, förhoppningsvis hänger också penisen kvar i repet uppe i tornet.

medans jag skrev kom jag på ett till!:

Man går hem till vem som helst (helst en person man absolut inte känner) och plingar på dörren. Sen när dörren öppnas springer man in i lägenheten/huset och in i köket, tar fram en kniv snabbt som fan och hugger sig i hjärtat. Det kommer absolut se ut som ett mord, och minst ett dråp. Kul att höra personen som bor därs förklaring till vad som hände, vem skulle tro på det?

Varsågoda! Låt fantasin flöda! 

Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?