I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mr. Otur!

Övrigt - Blandat

   

2006-12-15 18:54

Mr. Otur!

Jag hävdar här med att jag är Whoa's Mr. Otur, tills vi har en Miss. Otur som jag kan gifta mig med =) eller en motståndare som menar att han är den sanna Mr. Otur anser jag mig ha rätt att kalla mig det.

Bara för att nämna några exempel så ni har något att jämföra med kan jag ta er på en trip tillbaka till veckan som gått.

Torsdag: Det här är dagen innan jag ska åka till Stockholm över helgen, alltså ca: 7 timmars tågresa då går min MP3-spelare sönder. FAKK! men men.

**helgen var faktiskt helt underbar (förutom en helt psykopatisk taxichaufför så den ska jag inte klaga på**

Måndag: Kommer hem, ska låsa upp lägenheten (var fan är nycklarna?!?!) jo, dom e borta. Utelåst från lägenheten, promenad hem till syrran med väskan på axeln för att få extranyckeln, tack för den!

Tisdag: Min datorskärm *POFF* den bara lägger av, ska vi se något positivt i det är det väll att nu blir det en platt istället, men med tanke på julklappar som ska inhandlas blir det först i mellandagarna.

Onsdag: Blir hemskt förkyld, men o andra sidan vem blir inte det i det här vädret? aja, träningen läggs halvt på is (fuck det som går så bra just nu).

Torsdag: Försover mig till jobbet och får panikspringa till bussen *ser helt förstörd ut halva dagen innan man hinner ikapp*


Ja, det är bara några exempel. A just ja, min Xbox gick sönder förra veckan också, hade den som backup HDD* till datorn så en jääävla massa godis försvan ut i cyberrymden där. *buhuhu*

Där har ni några exempel, finns fler på lager men tills jag har en utmanare behåller jag dom för mig själv.

//Ten"Mr. Otur"Fingers


"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja