Dubbelhaka
Hur blir man av med den hemska stora dubbelhakan? står inte ut med min, är det bara sluta äta så mycket fikabröd osv. eller kan man träna bort skiten?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
både och antar jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den försvinner i samma takt som annat kroppsfett. Finns inga genvägar, rör på dig och ät bra.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Tikkan det är väl bland det första fettet du blir av med om du går ner i vikt. elelr så äre olika för alla. jag vet att man kan se i mitt ansikte direkt när jag går ner i vikt, där dras det först. :Pär det bara sluta äta så mycket fikabröd osv Fikabröd är väl det mest onödiga och bland det mest onyttiga du kan stoppa i dig. Ger ingen näring bara en tillfällig sugar-rush som sedan faller och gör dig snabbt hungrig så blir det att du fyller på den där dubbelhakan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
käka mkt tuggummi kanske?
hahhaha mkt tuggummi xDDD
får vi inte se en bild?
Mälaren är, trots sin storlek, lätträknad.
dubbelhaka är ju typ bra fett.. eller om man är grymt vältränad och har lite dubbelhaka då ska man klara sig aslänge på en öde ö tydligen :P plus att det kan va sött med bara lite på en vältränad snubbe =)
dubbelhaka är fan aldrig snyggt? jag går ner där direkt när jag bantar. men har ni märkt hur det finns 2 olika sorters dubbelhakor? det finns dubbelhakor på folk där liksom dubbelhakan flyter med resten av ansiktet så det ser ut som en dubbelhaka på en bebis, dvs... inte lika fult.. lika fult som dubbelhaka på folk där dubbelhakan liksom formar sig under hakan direkt och syns i alla vinklar vad man en gör, som en gärningsman mitt i natten eller en finne som poppar upp från ingenstanns!!
What I said, yo!
man måste vara tjock för att ha dubbelhaka.......tjockis
www.gbg031.se
Haha.. älskar Whoa's gulliga trådar, det måste man bara göra.
Men seriöst, du kan aldrig äta en annan form på kroppen än just tjock, inte på ett hälsosamt sätt (klart du blir smal så småning om när du slutar äta) men det är som att tömma en balong som varit överfylld, den blir knappast lika liten och fin som innan du blåste upp den. Nej, det är faktiskt träning som gäller, träning, träning och lite träning. Sen betyder inte träning att man springer 1 mil på 10 minuter som en blådåre. Gå före frukost och ät ofta, men inte mycket, var aldrig mätt och bli aldrig hungrig då ökar du förbränningen i kroppen och din kropp kommer käka upp den där dubbelhakan lika enkelt som du käkade upp fikabröden för att få den.
"plus att det kan va sött med bara lite på en vältränad snubbe" / apelsinjos F18 Oh lord, alla har verkligen olika smak och tur är väll det ;)
PhilAhz0phee F21 :Snyggt och sött är väl inte samma sak eller? sen beskriver ju du två olika dubbelhakor varav den ena tydligen är mindre ful än den andra, då är det väll inte helt upp åt väggen att någon kan tycka att det är sött?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Min mormor sa alltid att man skulle slå på den underifrån typ 100 gånger varje dag..nån gamal myt antaglien..:)
o tuggummi e inge bra det gör bara att magen förbereder sig på att du ska svälja..då blir du bara hungrigare..its true
Grymt vältränad och dubbelhaka, jojo, mycket ska man höra. Låter mer som uppumpad och vätskefylld än vältränad.
Halsduk. Det man inte ser finns inte, eller?
röd är inte död gul är inte ful grön är skön.
Refused P26 sa det bra. Det går inte att punktförbränna fett, så sluta med dålig kost och träna mer. Jag håller precis på att träna bort min dubbelkuk
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
kalkonhäng heter d. å den blir man av med genom att ge sig ut å springa.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
haffad Dränk dig själv.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Torrt försök till att vara rolig. Ångrar mig redan
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
halsduk är mitt trick i alla lägen. Fast hos vissa är faktist dubbelhaka lite charmigt. En nätt dubbelhaka.
whoopzidoo
broder jag tyckte detva kul..sen har jag kansk einte världens normalaste humor..:)
de e ju rätt mkt gener de handlar om..finns mindre folk me dubbelhaka, större utan osv.
jag har dubbelhaka fast jag är jättesmal det är skitirriterande men jag har typ alltid haft det. Har ett väldigt runt ansikte så det ser typ ut som om jag e fet....hatar det
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
jag är fet utan dubbelhaka så det ser typ ut som om jag är smal....hatar det
Hahaha.. Ta en kniv och skär ett 1dm snitt över den hakan som du vill bli av med men ta inte fel haka bara.. Sedan tar du en dammsugare och trycker in den i hakan och börjar suga.. När hakan är borta tar du ut slangen och tvättar såret med destillerat vatten (äppeljuice går också bra). Sedan tar du univesallim och limmar ihop hakan. Detta gör man eftersom nål och tråd kan vara falrigt!! Jag sparde min gammla dubbelhaka i en ask men det behöver man sjävlklart inte göra om man inte vill. Lycka till!!!
Jag pallar inte ha ett citat här.