I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kärleksproblem

Övrigt - Blandat

2006-12-14 10:53

kärleksproblem

eller ja kärlek och kärlek

så här är det:

jag träffade en brud för längesedan och var med henne en natt...träffade henne igen nu i helgen och jag sov där..

nu är det så att jag är intresserad av henne och undrar hur jag ska göra.

hon säger att hon inte kan bli seriös med någon just nu och menar på att det inte är personligt utan hon har problem hon vill lösa först och sånt.
vi har pratat i telefon och sånt men hon var väldigt off mot mig och jag undrade i ett sms senare varför hon var off..och då skrev hon att det var för att jag inte skulle tro något och att hon ville vara ärlig...

jag skickade ett medelande och sa att jag inte var intresserad utan ville lära känna henne bättre....

jag tänkte skriva att jag var intresserad av henne och att jag ville att det skulle bli något mellan oss....

nu till frågan?

gjorde jag fel`? alltså skulle jag vara ärlig och säga som det är och veta att hon inte vill nått eller ska jag säga att jag vill vara vän med henne för att vara med henne och förhoppningsvis kanske bli något mer?

ursäkta röran....