Farliga ställen
Vilka är Sveriges farligaste områden? nån som har nån koll? IDIOTER! hihihi ;)
Away From Keyboard
Mora,en lördagkväll utanför Vasastugan. de är inte att leka med när alla dalafyllon ska ut samtidigt från krogen. det vevas åt alla håll.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Vad var "idioter" bra för? I Göteborg har väl nån undersökning visat att centralstationen skulle vara farligast iaf... fast jag vet inte det jag....
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
I Flemingsberg, masmo och den äckliga vägen i vårbygård kan folk inte vara glada.
i roll like a bat out of hell
Rosengård?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vivalla i örebro är inget ställe man vill vandra själv i.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Adak...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
furbyone P25 flemingsberg e det fan inte kul att gå ensam i en en mörk kväll..! många skumma typer...
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
emil-_- P18 Nej, man kan ju stöta på den där läskiga brevbäraren Allan Svensson.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vasastugan....word up !
träffa några jalla från vivalla som stod och gjorde hoodsigns och fråga om jag hade rökt på va ganska underhållande
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
värnhem
ask Beavis, I get nothing Butt-head
akta er för ekeby i akrlskoga sjukt farliga stället ialf om frågar urinvånarna
DJURSHOLMS TORG DANDERYD WHAT? Hör på namnet bara fan pistolwhippin crackhead mofos som runs the shit där..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
kaos haha jalla från vivalla...om jag fick byta användarnamn här och nu skulle jag nog ta det :)
vad fan var idioter bra för? just nu är området jag är på jäkligt farligt. mest för att jag är här.
syumoan akoinwe!
höhöhhö jo det skulle va ett bra användarnamn
Haha, haninge är inte kul. Massa nsaar, samma sak med sollentuna...
...
du kan ju inte dra hela sollentuna under samma "farlighetspoäng"
sveriges farligaste område?... hmm... det e ju ingen facking jävla förort eller nått i den stilen, snarare nån köttig isvak långt upp i norr eller nått sånt liknande, eller högst uppe på kebenekaise en kall o blåsig gudrun-storm kväll.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
o när killen säger farligt område så kommer alla med en massa statestik på kriminella osv...
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
helt sjukt att ingen nämt Öjebyn, LÄTT det farligaste stället. gå ute med äkta gåsjakka å bli rånad är rätt omöjligt, ingen som har råd med sådan jakka är i dessa hooder ens. ofta när jag är ute å går så blir jag skjuten, om jag nu inte har tur och går med tuffare gäng som har större pikkor. för i min hood är det pistolen som avgör.
((MAAD))
dom listade ju dom "farligaste" områdena i aftonbladet och vivallas 2 delar kom på 3-4e plats eller något liknande.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Xela F16 Jag spenderade en natt under kalaset i göteborg i somras på göterborgs centralstation. Jag sov hela natten och morgonen i lugn och ro :)
k1337oris
forgetmyname Malmvägen är ju faktiskt inte så jävla lustigt. Sen kan jag hålla med dig om att Edsviken, töjnan, häggvik, norrviken osv. är något att oroa sig för.
k1337oris
Fristadstorget i Eskilstuna är ganska trevligt på fre- och lördagsnätter.
Sutt sutt sutt jao Dirket från BERSJÖN vakna upp i ANGARED det måste vart en dröm.
Blääää
Graffare
2006-12-13 16:53
Domherren eller torino, en lördag natt! där får ni se på oprovocerat våld! =D (obs, det är järnas lokala alkis krog)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
haha och så blev det en tävling vem som är mest hood
ooooh, en gatukändis vågar säga nå... som sagt, visa din pikka annars kan du va tyst, vet du ens vad en sockel är föresten?
((MAAD))
haha undersökningen i aftonbladet va soft förra året. Rosengård i malmö farligast, sen östercentrum i Visby hahaha. Det e thug. Visby represent westsiderzzz
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
bomfarelalla, vi är väll inte fjärde rikaste? vi är ju rätt fattiga för att vara ett rikt land,
((MAAD))
Graffare
2006-12-13 17:22
tror han menar cash/person
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
sånt kan man inte gå på.. usa har stället som är mycket mer fuckade än thailand tex, men usa ska tydligen vara ett av världens rikaste länder.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
bomfalleralla P21 Otrygg, mer otrygg, farlig, farligare, farligast mm. mm.
Att det finns farligare ställen i världen, gör inte frågan; "Vilka är Sveriges farligaste områden?" obesvarbar.
Världen är inte svart eller vit. Med ditt Ressonemang kan man ju inte kalla skolans klippskaste unge för smart eftersom Einstein har funnits...
Skåne!
gränden kiruna centrum vid tolvtiden en fredag, ingen lek
Men lika glad är jag för det!
ronnebygatan i karlskrona är sveriges farligaste plats enligt statistiken i tidningen Aftonbladet. Siffrorna anger antalet anmälda misshandelsfall ute på gatan ... mm.. kolla upp det så vet ni ;)
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
nja en del äldre män brukar ju också vara ganska våldsbenägna med nån liter sprit i kroppen, fast dom håller sig nog mer på hemmaplan och spöar frugan..
Men lika glad är jag för det!
självklart är det absolut farligast i "malmö-gettot" - i alla fall om du frågar en whoa-malmöit. varje dag är en kamp för överlevnad. det är rått här nere. jag sverr.
Platsen jag befinner mig på är automatiskt Sveriges farligaste plats.
We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen. For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18
benjamin: jag har alltid misstänkt att whoa är sveriges farligaste plats!
emil-_- "vivalla i örebro är inget ställe man vill vandra själv i." joho, speciellt på natten! :) nej men vivalla är farligt om man kanske skriker rasistiska slagord typ "vivalla jallas!" :P i live there and its all good, men ja det toppar listan över farligaste områderna!
Chuck-Chirac! REPRESENT!!! :D
One Love!
whoa e fett farligt abo
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lilla Edet är stället där folk blir mördade med en duschslang ner i halsen med fullt tryck på så man fylls med vatten, eller varför inte samuraj svärd o yxor, folk är galna där.. Men jag skulle nog vilja säga stureplan, äckliga svin överallt, vart man än kolla så är dom där och är otroligt äckliga o skrämmande
bagarmossen centrum, betta recognize!!!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
haha rosengård är väl fan inte farligt, inget ställe i sverige är direkt farligt om du inte går runt och fjantar dig och spelar gangsta :P
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
orka lide kämpa med att förklara varför just "ditt hood" är farligast ... går väl inte ens att jämnföra "hoods" med "hoods" .... det lär ju vara farligare för en svarting att vandra ensam i Salem under nazi-festerna än i Rosengård ....