Översvämningen i västsverige(Bildtråd)
Hur har ni drabbats? i mitt område så får ingen använda vatten överhuve taget, inte dass, inte kran eller dusch. kul :/ Mitt hus har typ klarat sig shysst för de ligger massa andra hus runt om men såhär ser de ut på gatan utanför. det är MYCKE vattenGosh Släng upp bilder vid er om ni orkar! Blessing från syndafloden
Twelve Tribes of Israel
om ni kollar på elskåpet så ser ni vart handtaget är. då får ni ett humm om hur högt det är. rätt koolt
Twelve Tribes of Israel
Lyricist
2006-12-12 19:28
Fan det där var illa...Här i strömstad är ingen fara, men vattnet går väl över e6:an på vissa ställen och här hemma håller insjön på att gå över vägen haha. Har inga bilder på det dock:(
damn vad mycket vatten! synd att de inte var varmt så att man kunnde bada och snorkla och sånnt på stan
Har en fråga till gbg området... jag tänkte ta tåget till gbg från kalmar onsdagen den 20.onde. Ser det förjääävligt ut längs den sträckan? (borås o.s.v.) eller finns det en chans att komma fram? (vet ej hur läget ser ut, bara läst men det säger inte så mkt. ändå)
strength
Inga tåg innan fredag iaf, efter det är oklart. Beror på hur snabbt vattnet sjunker iväg
Vilken grej! Vilka delar av gbg är värst drabbade?
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
fuck jag bor med i västsverige med så mö vatten har vi dock inte... vilken jul känsla.. hehe
-> Wasted Frillz <-
boråssträckan e inte nån fara med, är mellan sthlm - gbg som de e fucked.. alingsås å den vägen, borås kommer från andra så de tror ja ska va kool! pajson: de e typ partille, mölndal och kungsbacka vad jag sett/hört.
Twelve Tribes of Israel
Prån Mkay.. har inte riktigt hängt med i översvämningssvängen.. Inte riktigt hajat att det är massa vatten på G.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Har inga bilder men parkeringen utanför är översvämmad, vattnet täcker hjulen på bilarna.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Riktigt meck att ta sig till och från Mölndals sjukhus varje dag! det är allt jag vet...
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
hahah fan va coolt...varför händer aldrig nåt där jag bor ?!
AayFukYuuuu :@
så jävla roligt att köra bil fort i vattenmassorna, men efter ett tag började vår trogna lilla skåpbil tröttna, så vi fick ge oss. vi märkte även att andra bilister tittade snett på oss. man KAN ha kul på jobbet. :) tyvärr inga bilder, ser om jag kan fixa imon.. skall väl bli rätt illa då igen?
Göteborg på låtsas.
Jag skulle åka pendeltåg till partille på torsdag... Nu ska det visst regna lite till då ^^ Sen var det nån som sa att snön kommer på månda, lika sannorlikt som påskharen förvisso... men tänk om det kom en köldknäpp över nån natt... Iiiiiiiiiiis!!!
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
Säveån har ju stigit en bra jävla bit iaf. Har hört att det ska vara rätt illa i partille också.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Boråssträckan var ju knas igår.. banvallen i hindås hade rasat... och stiger vattnet mycket mer så svämmas spåret över runt sandared-olsfors där...
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Vad händer om det blir värsta köldvågen ett par dar och vattnet fortfarande står kvar där det är nu? Finns det nån chans att vattnet börjar frysa, eller rör det på sig för mycket?
STHLM GROOVE COLLECTIVE
edison, blir det tvärkallt så fryser det ju! jag säger då bara att växthuseffekten börjar spöka till det rejält, snart kommer det hända nå tvärgalet i vårat trygga land :)
((MAAD))
Producent
2006-12-13 11:59
galet, mölndal e väl rätt hårt drabbat?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Fyfan om det skulle frysa, en istid i miniatyr format. Får se om man kommer kunna ta sig till gbg på fredag då.
de e typ partille, mölndal och kungsbacka vad jag sett/hört. Hon frågade om Göteborg? Som för övrigt klarat sig ganska bra från översvämningar.
det blir inte is. det rör på sig för mycket sa de på vädret ifall det skulle frysa på. Själv bor jag högt upe på johanneberg och här är det inget vatten, inte nere i stan heller.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
shit va sjukt.. ibland e de skönt att bo på en ö!
shit va sjukt.. ibland e de skönt att bo på en ö! WTF! Som om inte översvämnigar kan ske på en ö?
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Nu fattas det bara att det fryser på :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej på denna ön krävs de nåt enormt för att de ska bli översvämning mr smartass!!!
isåfall att vattnet helt plötsligt stiger SJUUUUUKT mycke då ön blir översvämmad.
dränk dom jävlarna!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bildtrådar funkar aldrig
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
jag ska till gbg till söndag, jätteviktig grej och så ska det krångla ååh. Det får fan vara fixat tills dess.
sirboss, bor du på ett berg? annars sprollar det ju om det är en ö eller ej, vattennivå som vattennivå! hur högt ovanför vattnet bor du?
((MAAD))
haha kom och tänka på en lite små kul grej. Tänk om vintern skulle komma på allvar över en natt nu. Typ -15 då kan ni åka skridskor till jobbet.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
tågtunneln vid mölndalsstation är helt fylld av vatten :S räddningtjänsten har pumpat ner allt vatten där :)
Skulle vart coolare ifall det var så mycket snö. Gräva gångar osv över i 5 meter snö. är iofs inte så mycket vatten, men ändå. ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
jag har jobbat tre dagar för å tömma hela jävla butiken å lagret... 19 man.. nu är vi klara jobbade 20 timmar måndags, 10 timmar igår, och 9 idag... puh! mina fötter är förstörda, gå inte i stövlar i över 20 timmar!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
möndalsvägen va sjuk! nån som sett cykelbanan vid röda sten idag ? den brukar ju va döden..