nån som sökt till högskolan vårterminen?
man har ju fått beskeden nu men på mitt står de inte antagen struken eller reserv. de står bara behörig på urval o sen ingenting på dom andra.va fan betyder de? verkar ju itne som ja kom in på nått då lixom =/
thundercooperfuckinbird
Graffare
2006-12-11 23:35
ett jävla tjat om jonny. :)
ja fan skriv bara om ni har svar på frågan ni ger mig ju falska förhoppningar =P
thundercooperfuckinbird
när kommer första urvalet på posten?
syumoan akoinwe!
vadå om det står antagen under urval, kom jag in då??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaaa det gjorde du. grattis
syumoan akoinwe!
hurra för mig då :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
står på internet för mig, på studera.nu
jaaaaaaaag är antagen till mitt förstahandsval. JIPPIE o GRATTIS TILL MIG SJÄLV!
syumoan akoinwe!
grattis som fan. men på min står de bara behörig på urval o sen under ug-mv är de ett streck och under ant i ug är de ett sträck o de betyder väl då att ja inte kom in. o i och med de så kommer ja o dö i deppression!!! fuck men ändå har ja fått medelande när de är terminsstart o när man ska va där o allt sånt för att skriva in sig. men allt de här luktar skumt för ja sökte inte på första valet utan senare för de fanns platser kvar. o då sak dom inte gå på betygen utan på när ansökan kom in. o ja va fan skit snabb o skicak min så ja borde kommit in på nån.
thundercooperfuckinbird
fan e de ingen som vet om de betyder de??så ja akn gå o deppa eller om ja ska vänta på nått mer svar från dom???
thundercooperfuckinbird
är du säker på att du är behörig? annars har du inte kommit in:( har du kompletterat med dina betyg o så?
syumoan akoinwe!
ja asså ja har gjort allt o ja e behörig. men de e så cp att ja inte ens fått reserv när dom säger att de finns lediga plster kvar o allt sånt skit så jävla dålig stil. my ass att dom går på när dmo fick ansökan fuckin fittor asså.
thundercooperfuckinbird
här står de lixom tillochmed att dom ska gå efter datum när ansökan kom in
länk
thundercooperfuckinbird
maila o fråga jag har beslutsångest om jag ska plugga eller ej nu:/
syumoan akoinwe!
e ju ingen ide o maila nu de e ju ingen där som sitter o svara på nätterna ja får väl ringa imorrn men dom säger väl bara nått om att nej du e dum i huvet gå o skjut dig själv du suger du kom inte in
thundercooperfuckinbird
...men dom säger väl bara nått om att nej du e dum i huvet gå o skjut dig själv du suger du kom inte in hahaha evil :D
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
ja lovar dom kommer säkert säga nått sånt
thundercooperfuckinbird
kan inte alla säga vad de har sökt till:) mkt roligare
syumoan akoinwe!
lärarhögskolan i sthlm
1 2 3 fast jag kom ju tydligen inte in så men men de va nått av de ja skulle gått om ja hade lyckats
thundercooperfuckinbird
JAG KOM IN PÅ MEDIA O KOMMUNIKATIOOOON. oj
syumoan akoinwe!
www.studera.nu
Anmälningarna sköts via nätet iår.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
wooo jag kom in!!!!!! oväntat....
SunTzu P21 på vad? o var?
syumoan akoinwe!
RING och fråga, mycket bättre än att maila, får du svar direkt..!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
va fan all kommer in förutom jag känns ju kul asså grattis till er men jag måste ju va mest utstött av alla jävla idioter
thundercooperfuckinbird
företagsekonomi... :( Lund
de går inte o ringa nu men ja ska irnga alla nummer som finns imorrn
thundercooperfuckinbird
Papper Om du inte kommer in på det du sökt kan du alltid kolla lediga platser på andra kurser.. du kan alltid ringa och kolla varför du inte kommit in och förklara för dom att du väldigt gärna vill börja (om det nu skulle hjälpa).. Kämpa!!
de e ju de att de står att de jag sökt är ledigt de me så ja litar inte ett shit på de där asså.dom verkar ju inte ha nån koll alls
thundercooperfuckinbird
men de värsta e fan att dom skicakr medelande där de står när kurserna startar o vilka tider man ska va där o sånt de e ju för fan bara taskigt o göra de när man inte kom in.
thundercooperfuckinbird
Äh, ring dom!
mm ska göra de imorrn o då jävlar sak dom förklara allt i minsta lilla detalj för mig annars ska ja hälsa på deras kontor o så ska ja smyga in o kissa i deras kaffe.
thundercooperfuckinbird
jag med jag med. tacka ja, ja tack!
historia med kulturanalys 21-40 p
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Utveckling och internationellt samarbete på Göteborgs Universitet. Niiiice...