I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Döda människor i sovrummet?

Övrigt - Blandat

   

2006-12-11 16:54

Döda människor i sovrummet?

hrm..nu är det såhär att jag bor i ett skumt litet land i söder vid namn "Grekland". I detta land finner man ett folkslag kallat "greker" som pratar ett språk som kallas "grekiska"..

allt detta visste ni säkert redan. Vad ni däremot inte visste är kanske det att dessa människor har en liten egen attityd till saker o ting (kulturkrock, japp, japp...) o däribland döden.

Imorse dog min mormors syster på sjukhuset här i stan o nu, i skrivande stund, hör jag hur de flyttar saker på våningen ovanför för att lägga hennes kropp i sängen precis ovanför där jag sitter... sjukt dåligt isolerat här... o sjukt obehagligt.

så, ja, vad gör man nu då? sitter här o försöker låta bli att tänka på att det ligger ett lik i sängen ovanför en.. (som om man inte hade nog med problem redan)... och självklart kan man itne tänka på annat. Hur länge ska hon ligga där? är det iten ganska sjukt att låta en kropp ligga o förmultna i ett sovrum innan begravningen?

detta är fan ingen bra dag för mig, hade nog med jobbigheter innan jag fick reda på detta.. o nu kommer jag itne kunna göra mina läxor heller. suck.

Nån som har nån erfarenhet med lik i sovrummet o hur det kan tänkas...utvecklas? hrm..kanske inte
well, isf: har ni något trevligt att föreslå som jag kan ockupera tankarna med ist?

frid

Science Genius Girl