I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rädd för att ringa.

Övrigt - Blandat

   

2006-12-11 16:14

Rädd för att ringa.

Jag sitter här med mobildnumret i min hand, hjärtat slår i 10 000 och jag vågar verkligen inte ringa det förbannade jobberbjudandet. Jag behöver verkligen ett jobb och detta verkar som någonting jag kan tycka är roligt att få jobba med, men ändå lyckas jag inte peppa mej själv att ringa!
Har gått miste om tokigt många jobb, just för att jag verkligen hatar att ringa till folk jag inte känner.
Jag får redig panik varje gång jag måste ringa ett samtal, ibland försöker jag slingra mej ur det så jag slipper ringa det där samtalet till t ex facket!

Jag behöver verkligen lära mej att ringa till okända människor. Varför ska det vara så svårt att ringa? Varför får jag sådan panik? Finns det någon här som kan hjälpa mej på något sätt?

Snälla.

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language