I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

3 veckors jobb = 2 biobiljetter

Övrigt - Blandat

   

2006-12-10 17:29

3 veckors jobb = 2 biobiljetter

Tjenare!

jag sitter och är allmänt pissed off och behövde få ut min ilska , jag fick i uppdrag för 3 veckor sen att fixxa saker inför en filmgala vi ska ha på skolan i en arranderad biograf här i örebro vilket jag tycker är en kul grej och frågar om betalning för skiten men dom säger att jag får ledigt istället och det hänger på mig då det blir proffsigare osv massa bullshit så jag tänker " jaja bra träning och vadå kanske får något ändå "

så jag jobbar konstant med skiten i 3 veckor vilket resulterade i 2-4 timmars sömn per natt och sjukdommar hela tiden, ingen träning som i vanliga fall är en självklarhet för mig. Jag jobbade verkligen skiten ur mig och vart nästan utbränd då dom pushade och pushade hela tiden och ville ändra på saker , ännu mer saker skulle till o.s.v. sen kom dagen då dom ville trycka in en till kategori som hette " JOHNBAUERS HEDERSPRIS" glad vart jag då jag förstog att det skulle till mig..

dagen kom och jag fick sköta allting , alla filmer som skulle visas , sköta datorerna som skulle visa vinjetterna, inte ens DÅ kunde lärarna göra något?! dom gick upp och sa varför en film var nominerad men inte fan hade dom gjort ngt tillskott på filmgalan. Lärarna visste inte vad after effects var , trodde jag hade gjort filmerna i FLASH

VAD ÄR DET FÖR JÄVLA INKOMPETENTA LÄRARIDIOTER SOM DOM ANSTÄLLER? skulle kunna sitta i timmar och dra pinsamma lärar historier från våran skola! BÖRJA ALDRIG PÅ JOHNBAUER!

Sen kom hederspriset och dom babblade " vi hade aldrig kunnat genomföra det här utan honom " DAMN RIGHT! så går ja upp skitglad och tror jag ska få ett ritbord som jag förklarat att jag gärna vill ha och dom skulle ge det i ersättning för en annan sak som jag hjälpte till med då var det reklamutskick.

Dom ger mig ett kuvert med 2biobiljetter..


HUR SKULLE NI KÄNNA ER ? jobbat HÄCKEN av er i 3 veckor och förstår att dom ska tacka er på något sätt och gör det med hjälp av 2 biobiljetter?!

biobiljetter fick dom som satt i ett rum under skolvale á 30 min var.

ARG och full som jag var skickade jag ett mail till hela skolan när jag kom hem inatt

"Skicka vilket jobb som helst till mig , jag tar 2 biobiljetter var 3e vecka som betalning"

Ska bli kul att få respons imorgon.

Det var allt från arga mig!

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.