bratsen's framtid
Vad händer med dom när dom blir gamla? dom lär ju inte ta plugget på värsta allvar direkt och kan inte leva på farsan hela livet, och kunna även försörja sina barn osv eller är det så att dom självdör ensamma utan någon familj?
www.gbg031.se
Beror på hur tjock farsans plånbok är
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
dom dör väl av koksöverdos eller så drunknar dom när dom rammlar av sina båtar
Graffiti is like music for your eyes.
i framtiden sitter dom på parkbänkarna, dyngraka och förstörda med 4 storlekar för små guccikläder på sig och svammlar om den gamla goda tiden då champagnen flödade och kolan virvlade upp i varje finansvalps snok.. tror inte dessa människor överlever särskilt länge utan farsans kreditkort, dem kan ju överhuvudtaget inte hålla i pengar, drar säkert med sig farsans ärvda företag i konkurs också..
Tell them it's okay even though it's fucked.
de flestas framtid ser nog rätt så ljus ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men rara ni, dom äkta bratsen gör inte av med 1% av sin pappas förmögenhet med det liv dom lever. Förstår ni inte hur mycket pengar "pappa betalar" har? Som FFL säger i en av sina låtar, "bränner fortfarande pengar i från 80-talet" Självklart bränner dom inte mer än vad dom har råd att bränna och dom summor dom ärver/har på sina fonder/aktier med mera räcker mer än väll tills dom själva med hjälp av familjeföretag, ränta med mera själva är en pappa som betalar. Alla blöjbrats som spenderar sitt studiebidrag på en Yves Saint Lauren tröja och sedan skrapar ihop till ett helrör slutar väll på ICA eller något. Dom äkta bratsen behöver ALDRIG vara orolig för sin framtid.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Inge problem alls med mitt utseende faktiskt. Jag ser bra ut och trivs mycket bra med det.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
jag tycker inte att dåliga betyg går ihop med bratstilen. snarare oförtjänt höga betyg, såna som man får när man har halvengagerade föräldrar som har förmågan att bli sådär högröda i ansiktet på utvecklingssamtal, och pressa fram välvilja ur skolpersonalen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
haffad . SÅ dum bratsen brukar ju oftast vara bättre i skolan än blattar och white thrash
Soldaten är tillbaka
mastercat jag antar att du är en whitetrash blatte jävel
www.gbg031.se
Moderator
2006-12-06 21:39
gatukändisen Hata inte på TenFingers utseende, han är het.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
De äldre bratsen(de som börjar få slut på pengar) hänger ju hela tiden med de yngre slicken.(de som fortfarande har pengar kvar som de kan bränna) På sätt bildas en ond cirkel och alla brats verkar alltid vara sjukligt täta.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
de är väl golddiggers och gifter rikt
en fråga.är man brat bara för sin pappa är rik?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TenFingers P21 hahah, håller med gatukändisen.. och är du verkligen 21? ser ut som 12-13
va?
Ja, jag ser verkligen ut som 12-13. Ska det där vara en diss? Jag mår alldeles prima. Jag vet att jag är snygg det tycker både killar och tjejer. Men vill du diskutera det får du gärna göra det i min GB eller skapa en egen tråd.
Äh hata inte på TenFingers för att han ser ut som Peter Jöback, vore jag en brud skulle jag säkert sätta på honom, ^^
TenFingers P21 sade hur det ligger till. Sen är det ofta inte pappas pengar utan det är deras farfars pengar som går från generation till generation.
Sen till dig med, om du har kvar samma bild som har tyckte du såg bögig ut på så håller jag inte med. Jag är inte bög, men jag kan säga att killar ser bra eller dåliga ut, vilket många killar har svårt för. Du har ett bra utseende så skit i vad den killen skrev.
Riktiga brats skiter i och lever lyckliga resten av sitt liv. Fakebrats gör slut på pengarna efter ett tag, och dör i misär.
hoppas dom sprängs i luften hela högen.
We call them winerbrods.
Som daviden säger. "fakebrats" jobbar ofta på lager och sliter som djur hela dagarna och jobbar över vid första tillfälle som ges för att kunna spendera varenda krona på trendiga kläder och dyr champagne.
"hoppas dom sprängs i luften hela högen." Det finns bara en sak som är värre och det är ludren som hänger runt dom. Fy fan, det är en sak att bränna "sina egna pengar som en fias" men att leva på andra som en parasit och må bra av det, hur pallar man? Äckligt är vad det är, sen att bjuda en dam på en drink, det har vi ju alla gjort. Eller hur gentlemens?
JAG VILL BLI EN ÄKTA BRAT NU! NU! GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dom har nog ett jävla shysst liv asså o ja skiter i va ni säger!
www.gbg031.se
TenFingers - ordet du söker är prostitution.
We call them winerbrods.
alla vi är sura för att vi är avundsjuka, no more no less, its the real thruth! jag kanske hadde vart en aning udda en dagens brats men still, fuck va nice det hadde varit!
www.gbg031.se
Undra mera vad osm händer med dem i nästa liv?
Love Music And Dance
"Misstänker att "bratsen" går en ljusare framtid till mötes än vilken random Whoa-kidd som helst,tyvärr..." Mycket möjligt, det beror på. En börskrash tar hårdare på dom än på mig kan jag säga, ju närmare toppen man är ju längre blir fallet. Sen eftersträvar faktsikt inte alla den livsstilen, var inte många veckor sedan det var en som skapa en tråd om att "Svensson-livet" var drömmen och jag tror han menade det. Jag tror jag vill hamna nånstans i mitten, sen får gärna mina vänner bli hur rika som helst. "Undra mera vad osm händer med dem i nästa liv?" Deep ;) Men det leder ju oss in på hela buddismen, tror ju inte att en average buddist är speciellt avundsjuk på Carl af Stjärnbrikkah direkt.
Bratsen klarar väl sig ganska bra. De pluggar nog ekonomi i ganska stor utsträckning.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Dom kommer glida på deras kontaker, få nån lägenhet, en extra peng av mor o far och en jävla massa ställen att få jobba på. Så e det för "Stockholm" i min klass, hon är redan färdig för att leva när vi andra måste slita o knega.
whoopzidoo
Ja precis, med väldigt många nyttiga kontakter + kapital kan dom själva starta ett vinstgivande företag, alternativt få en bra anställning på ett högavlönat jobb.
TenFingers P21 jag jobbar på ICA damnit
Det gör du alldeles rätt i, knegar du en månad för att sen vara "kung" (inte ens det) i baren under lönehelgen är det dock alldeles ner i komposten med fel.
Håller med dära.. Dem dära som vill vara brats och knegar järnet för att kunna göra stureplan varje helg... Det är helt sick!
Love Music And Dance
haffad Det är inget man blir, det är något man föds till - sorry. :)
asså brats livet verkar så sjukt tråkigt o oinspirerat får bilden att allt handlar om yttre.. pengar,materiella grejer o vem som har högast satus o blablabla palla leva så!förhoppnigsvis kommer dom upptäcka ..att deras liv e bull o allt kretsar kring pengar o yttliga grejor o ändra livstil:P
a det är ju underbart att slita och svettas
Love Music And Dance
Men money talks och det är det enda riktigt internationella språket, så är det bara och kommer alltid att vara så.
låt dom vara! dom får väl leva och spendera pengar som de själva vill, så länge de inte skadar någon eller sig själva. tragiskt att se all bitterhet som rör sig här
dom njuter förmodligen av livet till fullo medans dom flesta här fortsätter att leva på soc
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
tenfingers ja visst money talks men allt kretsar kring att ha överdrivet mycke pengar i brats världen.tycker d e bull!
Ice-T sa det bäst. Orkar inte ens citera, ni som vet vet :D
DominiQue_ F0 "ja visst money talks men allt kretsar kring att ha överdrivet mycke pengar i brats världen.tycker d e bull!" vad definierar en brat? en snobbig liten slyngel född med silversked i mun? sätt på valfri musikkanal på teven, och du ser bling-bling-videos där rapstjärnor fulkomligt vältrar sig i sex och pengar. med ditt resonemang så borde ju rapstjärnorna vara precis lika störande som bratsen, eller?
_DominiQue_ man e som vem som helst man har bra kompisar och man har yttliga kompisar.
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
Jag lever själv bara för insidan... Ville bara tillägga det!
http://www.earforcefm.blogspot.com
ingen i hela jävla världen som lever bara för insidan, och säger dom något annat så ljuger dom!
musica jaaa en del rapstjärnor kan va d me ...absoult :P
och vem fan pallar leva på soc ändå, jobba och känn er utslitna efter en arbetsvecka och ha råd att roa er på semestern. Det är väl vad detta som ska kallas liv är till för anyways, orka tänka på vad brats gör och inte gör.
är det nu man ska skriva "ord" :p