I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Coca Cola Narkomaner, vår frälsning står för dörren

Övrigt - Blandat

   
Rappare

2006-12-05 21:14

Coca Cola Narkomaner, vår frälsning står för dörren

Det finns säkert fler än jag som är helt hooked on Coca Cola. Det hela började när jag sommarjobbade för första gången och var så otroligt trött varje gång jag kom hem att jag tog för vana att köpa en Cola på vägen för energin och sen har man ju alltid gillat hur de smakar. Det tog ju inte lång tid alls innan detta blev vanebildande och innan jag fattat vad jag hållt på med så har jag köpt en flaska varje dag i nästan ett år. Då hade man ju gått upp i vikt och hela härligheten så jag försökte sluta, men det gick ju sämre än anat. Så jag böt till Cola light och gick ner kilona igen, men även fast jag dricker cola light frekvent så kan jag inte påstå att jag är så överförtjust i det, det är mer en ersättare.

MEN NU! Mina damer och herrar står nått otroligt för dörren, Coca Cola Zero som de säljer i Norge. Mina farbror köpte med sig sånt till mig då han var där sist och jag lovar er, det är en light revolution. 0.3 kcal per 100 ml och det smakar så gott som den med socker i. Tänkte bara få dela med mig av denna glada nyhet för er som vill dricka cola men som går upp i vikt av det.

Om norrmännen gillar det så kommer det släppas här också. Av nån anledning fick norrmännen vara test-land för denna produkt.

facebook.com/idiomatisk - fan page