tipsa korta tjejfrisyrer
japp, min flickvän ska klippa sig och har dålig fantasi. Hon har svart, jättetjockt och rakt hår. Nu snackar vi alltså frisyrer under 10 cm strecket. Det får inte vara någon jävla tantprettofrilla utan det måste vara lite coolt, ungdomligt och rock n roll. tänk som hon skatebruden i Rules of attraction. Langa bilder!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Raka henne! RAKA HENNE!! Skicka henne till mig!! Dear god, rakade tjejer och min muffin springer läck...Mat! Annars
<br>
http://metamorphose.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTE5NzYyOTYyJnQ9MTE2Mjg1NDAwMSZjdXJyaW1nPTE0
go with the floooow
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min muffin springer läck? :)
cry me a river! --> thcrew
kort hår på tjejer är det fulaste som finns. Mitt tips är att hålla dig borta från det.
_Rookie: hahah min muffin (om jag har en?) springer också läck på rakade tjejer. fast jag tror min flickväns mor skulle mörda henne då
fast det där är ju långt hår.. glöm 10 cm, säg 5 cm istället
tff Nej nej, muffin är för kvinnor.. Nu passar iofs inte alla brudar i rakat, det krävs en fin skallform..
<br>
jaha, ännu kortare.. då ere fan knepitg att hitta nått.. beror iofs på din brud.. :)
Spara ut det vettja! Å köp en mössa till henne i julklapp som hon kan ha sålänge...
verkar som om folk inte vet hur kort 10 cm är...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
själv blir det ameliestyle efter hårförlängning tas ur.
chelsea cut eller feater cut kanske
Ähh.. Tycker tjejer är finast i långt hår... Mycket vackrare... Så jävla sexigt med långt uppsatt hår
Love Music And Dance
Nu snackar vi alltså frisyrer under 10 cm strecket. Like whoa!
<br>
_Rookie: Frisyrer går inte att få snyggt på en tjej om de ska vara kortare än 10 cm!
Music is my boyfriend!
raka ffs, äkta som house!
www.myspace.com/lebandmask
Rachel F35" men kolla annars typ kändiskineser." hahaha
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
jag röstar på rakat. tror hon skulle passa i det.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
My heart lives in my vagina.
Orgasm F19 tror inte din åsikt spelar så stor roll faktiskt. frisyrer under 10 cm vill han ha tips om.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P21 Och din åsikt om att rätta mig spelar heller inte så stor roll
Music is my boyfriend!
Kolla in PINK , hon har många snygga rätt korta frisyrer. Där kan du få ideer i.a.f sen kan hon ju klippa den stilen fast kanske lite kortare.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Han ändrade sig till 5 cm. Men innan dess var det ju inte många som verka veta hur långt 10 cm är. 5 cm är jävligt kort och rätt svårt att få till nån snygg tjejfrisyr på det. Hur långt hår har hon nu?
King Phil, det gäller ju att se ut som halleberry också :)
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Hahahaha emo haircut
Thief: (om du syftade på mej så läs, annars, ignorera) du ska vara snäll, jag är äldre än dej!!!
Ja du är nog äldre än mig också. Lilla jävla emo.
tre mm, raka av det bara så ska jag läcka tillsammans med rookie. sen kan man göra coola mönster i snagget med hjälp av tex en näshårstrimmer. yeaaah ;)
Th1ef: vad beskriver en/ett emo och vart matchar du beskrivningen på mej?
hellre emo än går på my chemical romance spelningar
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
dessa jävla begrepp,ni får mig att känna mig som en gammal idiot som inte hänger med. förr i tiden va man brat eller synthare!
Moderator
2006-12-04 19:25
Typ fem cm, färgat ljusbrunt med lite röda inslag och lite vilt vaxat. Med en ganska kort lugg. Kanske lite kortare än fem cm till och med.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
statushysteri Sen när blev musikstil detsamma som frisyr? Tönt
jag syftade väl mest på att du pratade om emo, tönt