när förtjänar man spö?
var går gränsen? hur långt kan man driva, skoja, jiddra med en annan människa innan man förtjänar en smäll??
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
när dem snackat skit om alla man känner/i släkten och sagt åt dem att sluta upprepade gånger så tycker ajg man har ganska mkt rätt att smälla till någon på käften!
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
när du inser att den du driver med inte tycker det är kul och du fortsätter-tjong!
shimmy shimmy yo
when he points out your lacking of clothing, hit and run!
UK
de beror på så många saker
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
det beror ju på hur bra kompis man är med människan. man kanske inte ska börja skämta om chefens flint efter en vecka, men man kan ju skämta om sina polares hemförhållanden länge länge utan att dom tar illa upp. eller så är det vi min lilla klick iaf.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Om du snackar skit om min mamma... hahaha...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
När man själv vet om att man gått för långt.
Det varierar från person till person samt situation till situation, dessutom är det en stor skillnad på att förtjäna en smäll och förtjäna spö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de är skönt att slå folk i ansiktet weiner, du borde testa, speciellt när dom förtjänar det.
När skojjet och jiddret blir förolämpande. Du driver med mig utan att du känner mig väl och VET att jag är med på det då förtjänar du en smäll, det är då ett hån
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Weiner Äsch, knyter du näven rätt och/eller har en skönt knogjärn gör det inte så ont. Det är ett ansikte vi snackar om, ingen tegelvägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det kallas mental spärr, grattis weiner du är frisk
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
När man sagt sluta en andra gång och personen fortsätter utan att respektera vad man just sagt, då har man gått över gränsen, men varför skall man vara korkad och blanda in våld? Var stark, vänd andra kinden till och gå.
Egentligen borde smällen komma efter att man sagt "sluta" första gången och personen fortsätter driva. Men, jag kör lite samma som Vicky, varför ska våld blandas in? Om man sagt sluta och det inte hjälper, ja.. då är det bara att gå iväg.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
när personen säger något rasististk eller svär min mor då..
När någon okänd kallar min familj något (då ligger han nere innan han hinner säga: whoa) När någon rör en viktigt kompis När någon rör min tjej och sliskar sig. Ja har dock en ganska dålig spärr o tänder till rätt ofta
fult att gå och spöa folk.. iallafall fult med såna där "50 cent wannabees" som hänger på stan och går fram och frågar om man muckar. utan att man har gjort något.. i hate them.
Om någon rör en kompis, är no1. Om någon rör min familj, lägger dom fel finger på min lillebror ryker det jävla fingret åt helvete...
man förtjänar fan spö hela tiden :(
va?
Du märker när du gått för långt..
Bara för en person retar upp dig så förtjänar han en smäll? Shit så kan man inte tänka.. Jag lär ju reta upp många personer under en dag i en massa olika sammanhang..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Folk som slåss med knogjärn måste ju vara dom fegaste fittorna någonsin, så jävla fjantigt.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
För att svara på frågan är det ju varierande, känner jag någon får dom driva på hur mycket dom vill, medans jag kan ha väldigt lite tålamod mot folk jag aldrig träffat som kommer fram och är dryga. Men oftast tar det ett tag, jag tycker att det är roligare att fightas med ord än med nävarna, så jag brukar snacka ner folk istället.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
våld är fel oavsett vad människan gjort, att slå den gör inget bättre. mitt svar är därför aldrig.
När man trycker på folks ömma punkter, medvetet då alltså, då förtjänar man fan i mig en örfil eller två.
Allt är en anledning och slåss för och sunt förnuft finns inte, men igentligen är våld aldrig aldrig acceptabelt oavsett vad . Men vilket fall så finns inga gränser och regler när det kommer till gatuvåld, det är bara och inse det.
nazkar: Om man knullar din syster i missionärsställningen då?
stackars din syster som inte får knulla hur hon vill för sin förtryckarbrorsa.
nazkar: Jag måste ju fråga, du sa ju att du spöar folk som knullar henne bakifrån, så det lät som att det var okej från alla andra håll.
nazkar: Att knulla någon bakifrån är väl ändå inte att våldta?
nazkar P19 sen när blev doggystyle synonymt med våldtäkt? och nej, jag skulle inte tycka om att bli våldtagen, men att min pojkvän tar mig bakifrån ser jag inte som våldtäkt.
aaw vad sött. 19 bast och "suttit inne" jo tjena.
nazkar: Blev du våldtagen då du satt inne?
nazkar P19 nej det håller jag med om. men det kan de flesta skriva under på iofs.
nazkar P19 så onödigt av dig att misshandla folk och sen förtrycka din syster och säga att hon inte får ha sex hur hon vill.
man har nog lite issues om man jämställer sex med våldtäkt.
nazkar: Alltså. Det är nåt du fått om bakfoten här. Du skrev att du skulle döda den som knullar din syrra bakifrån. Sen börjar du snacka en massa om våldtäkt. Knulla bakifrån är alltså inte samma sak som att våldta, fyi.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
nazkar P19 skriv det från början så folk inte missförstår dig då innan du börjar påstå att jag "gillar våldtäkt" för att jag inte jämställer doggystyle med våldtäkt.
för... många tjejer gillar våldtäkter eller? sheesh...
Haha fan vilken knäpp diskussion...
Håller med Junkgirl.. Det är aldrig okej att ge en smäll..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Men skoja inte vad med troll det dök upp i den här tråden då.
vafan, t.o.m. våldtäktsmän är emot våldtäkt.
Producent
2006-12-02 17:15
Spö förtjänar man när någon spöar en.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
nazkar P19 känns inte värt att prata mer med dig. du är för fördomsfull och tar ändå inte åt dig vad jag skriver.
När man knullar någons 4 åriga son, då förtjänar man en smäll!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
när nazkar sitter och spelar mangaz på forum, ja då förtjänar fan smäll!! Nazkar,ger sköna ljud som en xylyfon// knullar alltid brudar,spruttar utan kondom// (they say Hip-Hop is dead,T.N.N. is here to resurrect me.) Bara den där texten säger ju en hel del...
Behövs inte mkt alls, folk ska fatta vad som e rätt lr fel, annars brister de för mig å de blir en box.
Man måste inte ha en anledning till att slå folk.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."