Namnet Zeke
Jag heter Då Zeke. Har kanske träffat 2 andra i hela mitt livsom heter det. Skulle vara intressant att veta om ni känner någon? Hur många Zeke finns det i Sverige? någon som vet hur man kollar sånt? Hare.
...
sök på eniro.
syumoan akoinwe!
jaf fick 22 träffar.
syumoan akoinwe!
man kan göra sökning på.....vart byter man namn...ngn myndighet. du kan där söka på för o efternamn o hur vanliga de är. står still nu vart man vänder sig....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-11-27 22:08
Det finns 136 män som har förnamnet Zeke. Av dessa har 54 namnet Zeke som tilltalsnamn/förstanamn.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2006-11-27 22:08
Det finns ingen kvinna som har förnamnet Zeke. Det finns ingen kvinna som har Zeke som tilltalsnamn.
Toastare
2006-11-27 22:09
från statistiska centralbyråns sökningssida
Okej, Ballt :D De var fanimig inte vanligt. var sökte du
BountyBoo F26
...
Toastare
2006-11-27 22:11
Toastare
2006-11-27 22:12
Det finns 1 man som har förnamnet Balle . Det finns ingen man som har balle som tilltalsnamn.
scb var de ja. måste kolla om några nya me vårat efternamn dykt upp. alltid lika kul.. (har fett udda efternamn)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-11-27 22:13
Det finns 4 män som har förnamnet Ajax . Det finns ingen man som har Ajax som tilltalsnamn. det heter min hund :(
21 stycken i sverige med vårat efternamn. varav 8 är min närmaste släkt. resten är ett stort mysterium.
Toastare
2006-11-27 22:14
Det finns 11 kvinnor som har förnamnet Twilight. Av dessa har 2 namnet Twilight som tilltalsnamn/förstanamn.
Det finns 3 män som har förnamnet Ninja. Det finns ingen man som har ninja som tilltalsnamn. - Va? Här har några lyckliga satar fått världens present av sina föräldrar, och så slutar det med att de är för lata / fega / dumma för att använda det. Nästan böter på sånt beteende...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Det finns 2 män som har förnamnet Killer.
Det finns 1 kvinna som har förnamnet Peppis. Det finns ingen kvinna som har Peppis som tilltalsnamn. Intressant....om jag går igenom me mitt namnbyte är jag den enda kvinnan i sverige me Peppis som tilltalsnamn..vet inte hur bra de är iofs..om fler heter Twilight än Peppis innebär de väl att jag är fett me skum...
Hahaha, de e sjukt vad folk döper sina barn till, men jag skulle inte banga på att heta Zeke Ninja efternamn...
...
Toastare
2006-11-27 22:19
phlegm P22 finns en tjej här på whoa som heter Ninja..
Toastare
2006-11-27 22:19
crunk, du sökte ju på efternamn.. du får söka på förnamn
crunk- kryssa i man ist för att ha i båda kön för då bidde de efternamn...
Finns bara 8 i sverige med mitt efternamn. And i know them all.
i'll make you disapear like gas in the air...
du gör fel. välj kön.
haninge- är ditt efternman taget? dvs fake? då räknas du inte- annars fett.
Det finns 27 män som har förnamnet Lenin . Av dessa har 4 namnet Lenin som tilltalsnamn/förstanamn. hahaha.. Vem fan döper sin son till lenin. Tänk er en dreglande 4åring och hans mamma "kom nu lenin, kom nu, Okej, vi köper glass på vägen hem"
...
Det finns 1 man som har förnamnet Yayo. Det finns ingen man som har Yayo som tilltalsnamn.
Världens coolaste namn och han använder det inte ens, sick!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Det finns 1 man som har förnamnet Bög. Det finns ingen man som har Bög som tilltalsnamn Måste ju va nån bugg i bokföringen=)
Det finns 2 män som har förnamnet Chewbacca. Det finns ingen man som har Chewbacca som tilltalsnamn. Finner inga ord...
Det finns 11 män som har förnamnet Tupac. Av dessa har 4 namnet Tupac som tilltalsnamn/förstanamn. Till alla er som inte trodde innan.............
peppis baah vadå fejk? vi har patent på namnet ;P
i'll make you disapear like gas in the air...
ah ok. hehe men dåså. men de e alltid kul o höra andra som har udda efternamn. vi var me i en dokumentär om skumma efternamn. vårat är inte på något sätt taget.
Det finns 8 män som har förnamnet Pung . Av dessa har 5 namnet Pung som tilltalsnamn/förstanamn.
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
zeke är ett coolt namn... hellre heta annnorlunda än som en i mängden!!!!
71 kvinor som heter jöns 18 av dom ahr de som till talls namn
Är Zeke en försvenskning av Ezekiel? Låter inte särskilt balt om Samuel L. Jackson ska citera Zeke 25:17 innan han skjuter ngn försvarslös snubbe.
Hehehe Bibeln 2000 kanske inte var en så bra idé trots allt.
Det finns 1 man som har förnamnet Hitler.Av dessa har 1 namnet Hitler som tilltalsnamn/förstanamn
Jag känner en Zeke ...det kanske är du =)
Som dröm var den vacker att få!
Det finns 276131 personer som har efternamnet Johansson.
Så skönt å vara lite annorlunda...
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Det finns 1297 kvinnor som har förnamnet Mohamed . Av dessa har 13 namnet Mohamed som tilltalsnamn
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Zeke från Gladiatorerna :OO
Fanns en storebror i Midsommarkransen som hette Zeke
Liqorice = Lakris minus u & t
Det finns 28 personer som har efternamnet Hock.
Blingbling!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Zeke är väl kortform för "Ezekiah" eller "Hezekiel"? eller har jag fel?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
mindre än 4 som har mitt efternamn i sverige, rätt coolers
.........................
Det finns 31 personer som har efternamnet Älmeros. hehe :)