vart ska man bo ?
asså vart e det bästa stället å bo i sverige ?? jag bode i waxholm i typ 13 år det va fett nice där sen flytta ja till gotland fick en lite annan syn på värden ... men asså här vill ja inte bo länge till vet inte vart ja ska ta vägen jag ville inte vara kvar här men vill endå inte till waxholm ... asså någon som vet ett slönt ställe där man kan bo ett halvår eller så.. asså vill ju inte bo typ landet eller så å endå inte typ centrum men det ska endå va mycke å göra å ska va trevligt folk fan ... haru nå tipps .... det skadar ju inte om det finns trevliga brudar me :P hehe
Stockholms förorter, de bästa.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
jo men ja ve tju hur det e där asså det e inte så roligt å bo där som alla säger
Valbo - bästa stället någonsin om du vill förstöra hjärnan ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hässelby, bra folk o trevligt område.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
hehe okej e det roligt folk där ??? som man kan få kontakt me ??
fan va nice finns det nå frächa resturanger barer å jobba på där??
Hahaha, H-by Gård C. Nisses. Grillen i h-by strand. Bra öppettider.
behöver inte bara va i sverige ... asså där ja jobbar nu som kock på helgerna e ett frächt hotel som typ e 3 stjärnigt finns det något typ liknande där??
heehe okej e spöken bryr man sig inte om ... så länge det e roligt folk ett bra ställe å jobba på å mycke brudar så leker livet :P
stanna gotland ni har ju just fått en laglig vägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fan det där slottet va det inge fel på .... men måste nog vara lite mer utbildad för de ...
Västerort 162-165. Massor med olagliga väggar, lägenheter, svartjobb, ALLT.
varför ska han flytta till massa dryga människor för? kom till gbg grabben, här softar vi o äter fisk!
hehe okej ... e ska till gbg efter sommaren ska gå min barutbildning där....
men till dess å efter de asså vill man ju ha någon annan stans å va
Snacka om att ha bott på döda ställen :/
Signatur får rum här
Stockholm måste ju vara det självklara valet ^_^
Signatur får rum här
Göteborg..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
U P P S A L A
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Södermalm btw så sitter jag i Waxholm nu
Love Music And Dance
Sundbyberg/Bromma är fan inte det mest spännande plats på jorden jag bott på... Industri, kontor, tomma parkeringar, staket och 70-vägar... Grått, tomt, ensamt, dött...fy fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KARLSTAD! vad kan vara bättre än Värmland?
Wordlife no doubt baby
norrland
Vårgårda ..det har precis blivit en stad! Men det är som landet. Perfekt ju :) Trevliga människor finns det också, o mängder med fjortisar! Alkoliserade 17-åringar och 7 pizzerior med högst 5 min gångavstånd mellan varandra! Lägenheter i alla billiga prisklasser, tågförbindelser mellan sthlm och gbg en gång i timmen! Wonderful!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
EPF Det var lite pinsamt på miniwhoaträffen att festerna i Vga är bättre än de i Alingsås. Men mycket ungjävlar och några trevliga med. Alingsås är inte bäst någonstans.
My heart lives in my vagina.
Th1ef P12 Då ska ni komma när de e riktig fest! Då jävlar! :D Miniwhoaträffen va verkligen mini.. :/
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
stockholm är bäst att bo i om man menar sverige iallafall. överallt annars är det dött.
idiot som sa södermalm, flytta till hässelby och ställ dig i bostadskö så får du en 1a på söder om 10 år perfekt
Street savvy
Jag rekomenderar Årsta. Här finns allt man behöver+ lite till och så är det nära till stan. Waxholm vill man inte flytta tillbaka till nej. Dessutom är det dyrt att skaffa lägenheter där nuförtiden.
Gerdaman
ett ord! Lund! fixar du studentkort så har du fest 7dagar i veckan! 40% av folket här är studenter typ :D 30min till köpenhamn, 15min till malmö ( va fan man nu ska göra där? ) det byggs överallt i Lund nu också så har du tur så kan du lägga händerna på en helt ny och frest lägenhet!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
word på kosher116 bara hasidic jews är välkommna hos oss inge jävla gentrifikation
uppsala skulle ja villja bo, bor i sala nu så
Flytta utomlands om du har chansen! Varför inte liksom? Du har absolut inget att förlora på det min vän! Seså, ut i världen med dej!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
ghettogerda: gud vad konstigt, har också både bott i årsta å waxholm,
http://www.sthlmmd.se
puszel P20 vart i waxholm har du bott?? ja e där ifrån ja me
inte riktigt waxholm då, resarö.. bodde där när jag gick i 4-6 4 å 5 resarö skola, 6:an i plugget i vaxholm (minns inte vad den hette)
puszel P20 okej fan va nice e a samma här fast rindö ... a gick du lillstugan??
MEN! Prata om erat waxholm någon annanstans!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Lund verkar mysigt.. resten suger typ.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
fjunis: har en arbetskamrat som bor på rindö nu jocke heter han, 23 tror jag, näe jag gick i norrbergsskolan, fast jag gick fortfarande i resaröskolan (fanns inte plats typ) emelie: förlåt mamma
puszel P20 jaha okej ... men dom ligger ju brevid varande :P hehe okej vet du va han heter i efternamn ??
vart kan man kolla upp vilka städer som har blivit utsedda till årets stad genom tiderna? har gett google ett försök, men den svek den lilla slampan :/
Breakare
2007-01-04 10:36
på härbärge :D
HERB, bust a cap in yo ass