Bo i Rågsved?
tjaa whoooas... nu är detså att jag ska antagligen flytta till rågsved i februari nästa år... är det nån här som bor där eller som vet hur rågsved är?? peace
vi är överallt!
Kallas drågsved av en anledning :D
WHADUP
hehe, yes, it's drågsved alright.. fast äh. rågsved/högdalen/hagsätra/söder om söder är faktiskt rätt fint. finns lugnt värre ställen man kan bo på, utan tvekan.
It's only gay if balls are touching
Råggan är fint! Har vart där ett antal gånger. Men jag hoppas att du inte är främlingsfientlig för jag har då aldrig sett någon svensk där...
WHADUP
Jag bor där, helt okej ställe men akta dej för snorungarna bara.
Skivsamlare
2006-11-23 10:06
Det är ju inte mälarhöjden precis.
http://www.soundcloud.com/adamkross
haha näda e inte främlingsfientlig..ja har varit där nåra ggr men har aldrig lixom bott..haha nä ja har inte sett många svenskar ja heller.... blackskorpion e ungarna jobbiga? ska råna en å grejer eller
vi är överallt!
Rågsved är väl inte direkt estetiskt tilltalande, riktigt fult centrum men vad fan, är nog ok :)
haha...mm..vi får väl se haha...verkar ju inte va d bästa iaf =) haha...
vi är överallt!
haha...absolut..ska ha det i åtanke....whoa mobben
vi är överallt!
Bara det att ungarna går i flock, slår du en kommer det tjugo till:P
du får helt enkelt gå runt med ett litet whoacrew runtkomkring dig för att inte bli rånad ;) haha nejmen kolla upp brottsstatistiken om du är nojjig, tror inte att det är speciellt farligt faktist :P
WHADUP
Rågsved är utan motstycke den värsta plats jag varit på i hela mitt liv. Jag har förstås inte varit utanför Sverige så mycket, men av alla platser jag varit på var Rågsved den värsta.
Nu bor jag förstås inte ens i närheten av Rågsved, så jag vet ju inte hur det är att bo där, men jag har haft kompisar som bott där.
Lägg av nu, Rågsved är inte så farligt. Jag förmodar att du inte kommer hänga i centrum speciellt mycket ändå. Sen har du mataffärer i hagsätra som är sjukt billiga. Det tar inte en evighet till stan heller, så lyssna inte på alla som försöker skrämma dig. Rågsved kanske inte är det finaste stället på gröna linjen men det är helt ok
Ät mig
Rågsved är chill har isig inte vart så mkt där men är som alla andra förorter finns coola mcdonaldshängande som frågar om cigg och blir sura när du inte ger dom.(nu finns det inget mcdonalds i drågsves, men du fattar kanske vilka ungar jag menar)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Söder är det enda rätta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eksem - så illa alltså? Det låter som att det verkligen har hänt dig något där. Tyckte det verkade som vilken förort som helst, men lite lite softare.
www.unt.se/musikbloggen
Har aldrig varit där, en gång stötte vi på nån turbojalla därifrån som försökte krossa en glasflaska i polares huvud.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Invandrare som är kaxiga är fan det värsta...
Vafan, klart det finns svenskar i Rågsved...
www.google.se
Otroligt lugnt men förbannat fult. Iofs ser det bättre ut med deras nya tak färg.
blubben Skönt att det finns folk på Whoa som förstår.. skönt skönt! 1-0 till oss
Det är ju hur lugnt som helst, förstår seriöst inte hur ni kan tycka som ni gör.
Det är väl för att de inte bor där.
Människor som är kaxiga är fan det värsta, spelar ingen roll om människan sen är invandrare eller svensk. Lägg ner.
www.unt.se/musikbloggen
haha...ja får nog införskaffa mej ett par tokfeta guns.....=)
vi är överallt!
blubben Hehe ah sånt förekommer. Men det jag främst alltid tänker på är hur surt turkarna blänger på än när man går förbi dom.. vad fan ska dom blänga surt på oss svenkar för? Jag är inte rasist men jag tycker att invandrare ska anpassa sig här i Sverige, det är en skyldighet. Sen speciellt de kaxiga typerna som inte går att diskutera med för munnen bara fladdrar.
Jag bor as nära! vi kan bli kompisar:D
vad e asnära haha....hur e området da?
vi är överallt!
Nova =) d lungt... ja bor i Rågsved känner de flesta från äldre t jäkla småbarn :) Råggan e inte så farligt faktiskt.... e uppvuxen här, Jävligt fint på sommarn, visst finns d mkt busungar osv men ignorera dom så skiter dom i dig... o näe jag har 'tuggat' i centan utanför fritidsgården, tuben , kiosken och aldrig har vi då bråkat med någon pga att personen inte ger cigg, antingen någon vi hatar, eller nån som beefar eller grabbar från andra förorter t ex rinkeby då da. De e rivalerna ska jag säga :) Men annars ere Chill! å ni som säger att det inte finns nå jävla svennar så finns d skit många svenskar. Rågsved e najs ba börja vänja sig vid Musik från Rågsved :) Raman - Utlänning http://www.fileden.com/files/2006/7/30/148051/Raman-UtLänning.mp3 http://www.fileden.com/files/2006/7/30/148051/Fiesta.mp3 http://www.fileden.com/files/2006/7/30/148051/HELA.mp3 http://www.fileden.com/files/2006/7/30/148051/Raman%20Ft%20Manne%20-%20Ragsved.wav och så min : http://www.fileden.com/files/2006/7/30/148051/botten%20upp.mp3 good luck =) ba höra av dig om d e något du undrar nova. Välkommen till Rågsved :)
Tutilooooo
alunatic P17 haha tack mannen! nä ja tror inte d kan va såå farligt som alla säger men vissst d verkar va en invandrartät förort men det kan jag leva med =)
vi är överallt!
hehe det e lugnt... najs najs men vikken sida av rågsved skaru flytta till? Finns Snösätra sidan- Sen finns det den ´sidan vid Rågsvedsskolan som e granne vid hagsätra..... den e mkt lugnare lr du kanske inte vet Men iaf =) vart bor du nu då?
Tutilooooo
haha blubb....e du lack =) ?
vi är överallt!
alunatic P17 ja bor i sthlm..på värmdö hos min brud på landstället. men hon har fått lägenhet så ja flyttar med... ska bo precis brevid shell macken som ligger vid tunnelbanan...vet inte vad "sidan" heter =)
vi är överallt!
Blubb o deluxe ni överdriver grovt asså...... jag säger till er.. jag har varit med och bråkat jättemkt okej inte för o skryta lr något men jag har både slagit och fått stryk ... å alla dom gångerna har jag faktiskt inte jiddrat med någon svensk.. har inte äns själv sagt 'Jävla svenne!' ni får det låta som om vi e sådära 'shit där e en svenne aboo' Det är ni jävla pajasar som blivit så trötta på att skämma ut er själva och filmen Green Street Hooligans rädda er .. efter den tänkte ni 'YES NU BLIR VI SVENSKA GANGSTERS (huliganer)' raka vägen till stan o köper Burberry kepsar o stone island sen börja glida runt o skrika bbs lr vafan d e jävla nolla skärp dig ffs.. känner ingen i Rågsved som pratar 'eii bre va händer len' det är ba 'sho' 'abow' och inte abooo som på aladin
Tutilooooo
jooo för en månad sen =) men flyttade hem i oktober
vi är överallt!
Ahaaaaaaaaa :D pReem Macken menaru :D ah men d e najs jag bor där i närheten...... d e den lugna sidan typ :) lr mitten faktiskt :) typ vid rondellen bor du.. nära centrum ... sen så finns det 5 höghus brevé http://www.stadsmuseum.stockholm.se/forvaltningen/media/bilder/kma/artiklar/47_2.jpg Men det är najs Iaf =)
Tutilooooo
aaa just d..preem macken...haha....där ska ja hänga mkt....käka korv !!!! aja ja bryr mej inte så mkt egentligen om vilken "sida"..ja kommer ju inte göra nån illa så ja hoppas d blir ömsesidigt haha =) mannen...bor du på den sidan också eller?
vi är överallt!
Hahaha :) d bra korv e gott.. näe jag känner de som äger macken ett gäng juggar.... sammarbetar med Bandidos ..... du kanske kmr märka det... de hämtar nya bmw's o mercor varannan månad typ..... men schyssta jäklar erom:) Aa jag bor där upp för backen bara...
Tutilooooo
HAHA..fyfan..inge tjaffs om d blir för lite senap.... okeej d e najs..där ligger typ hagsätravägen eller nått va..vi åkte runt me bil o kollade lite
vi är överallt!
Haha :) du kmr få höra 'chompiz' jättemkt :D.... Ah exakt :) fanns massa butiker där uppe för backen jag bor där typ=) hehe GOOD LUCK Iaf =) Februari flyttaru va? Peace Love N Harmony
Tutilooooo
>>Deluxe_ , Blubb Själv tycker jag att kaxiga människor är "det värsta". Bryr mig inte så mycket om etniciteten. Pajasar.
2009
aa precis..inflyttning 1 februari....blir riktigt naaajs vi får dra en korv på macken daa ;)
vi är överallt!
Förövrigt bor min syster med familj där. Det är väl kanske inte sthlms snyggatse förort, helt ok såvitt jag vet. Centrum är ganska fattigt. Den enda "riktiga" affären är ICA.
2009
aarå sure =) ..... det är ingen du känner där lr? inga vänner lr något sånt va? ja åker t Chicago nu .. kmr komma t baks slutet av januari =) men ba droppa msg nån gång :)
Tutilooooo
ja känner inte en själ haha....har bara bruden.... okeej..a men d blir naajs
vi är överallt!
Womack ah exakt :) ICA ända najsa men krogarna är iaf najsa, sen Gillegrillen också ... riktigt najs Kyckling kebab =) finneru inte överallt ... men luffigt centrum ere iaf =)
Tutilooooo
fan va gott me kebab...mmmmmmmmmmmmmmmmm du måste visa mej den
vi är överallt!