I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nu ska dom jävlarna dö - Vilka är på?

Övrigt - Blandat

   

2006-11-21 18:00

Nu ska dom jävlarna dö - Vilka är på?

Det finns ett litet, fult djur som har en extremt jobbig, eververande och uttröttande personlighet. Jag har hatat honom sen dag noll och är fantastiskt trött på att han alltid ska vara så snuskigt egoistisk, en sniken utsugare och att han alltid tycks dyka upp objuden och full på fester. Jag vill se denna lama ursäkt till art förudmjukad, åsidosatt och helst av allt utrotad. Detta vill jag ska ske så snart som det bara går.


Därför uppmanas alla som delar mitt hat till myggan, eller som bara allmänt gillar att plåga mobbade och meningslösa djur, att hänga med, bidra med tips och hetsa upp mygghatet till max.

Låt mig dock först få rättfärdiga min ilska, genom att mata er med lite vinklad mygg-fakta:


* Myggor i likhet med människor är extremt jobbiga i gäng, skillnaden är att myggorna inte fattar innebörden av riktat våld.
* Ingen kan helt ärligt säga att de tycker om eller ens förstår myggor.
* De är ofta väldigt fördomsfulla och elaka.
* Jag har aldrig sett en mygga skratta eller vara glad.
* Varje möte man och mygga emellan, slutar med att myggan lämnar tillställningen med mer blod än han kom dit mer.


Som du ser kvalar myggan med enkelhet in på topp-3 över djur som är överflödiga och hatade, och en listig och smart dödsplanering måste därför börjas fila på. Eventualiteter 
ska diksuteras, tänkbara motattacker ska förhindras och stoppas och allt ska utmynna till en fullgod och genial plan. Aktionen är än så länge planerad att sättas i verk till våren/sommaren, men finns det alternativa uppstartningdagar, är jag naturligtvis flexibel...

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.