Singlar med könsjukdomar, wtf?
Meet hundreds of thousands singles with sexually transmitted diseases www.PositiveSingles.com fick detta mailet nyss, är det bara jag som får såna här konstiga mail eller? haha.. fick mig ett gott skratt iaf
va?
Folk har sex även när dom inte är i förhållanden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire P22 Du missade inte saken helt eller?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
nehe?.. bara undrar vem som vill ha sex med en person som har sjukdomar som sprids genom sex
va?
Har man samma så spelar det ingen roll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ifall du har aids och vill knulla..Antagligen ingen som vill knulla med dej då.. Men har du aids och vill knulla jättemycket och det finns en till som har aids som vill knulla jätte mycket = brabra
PrismaS// haha, tänkte inte på det så.. men det är fan still dirty!
va?
precis, dom med könisar får nog inte så lätt sex med dom utan, eftersom dom måste enligt lag säga att dom har det osv,
((MAAD))
a, men fortfarande sjukt som fan enligt mig D:
va?
ja, könSJUKdomar är väll inte annat än sjukt?
((MAAD))
Bara jag som läste Sniglar med könssjukdomar? :/
Mickaaaaaan.
cuewauwau-191: haha, nej du var inte ensam!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jag vet inte om det där är så smart egentligen...även om man har hiv och någon på sidan har hiv, så betyder det ju inte alls att det är samma virus. liksom, grejen med hiv är ju precis att viruset förändras så ofta och så pass mycket att kroppen inte kan identifiera det innan det har ändrats igen och fortsätter att förstöra imunförsvaret. så om man knullar nån annan som har hiv, kan man bli sjukare då man får ännu ett virus och då bryts imunförsvaret ner ännu fortare. fast...kanske känns värt det att man kan ha sex de sista åren i ens liv? cuewauwau-191 F60 haha neeeh...jag läste samma först, blinkade ett par gånger sen såg jag vad det verkligen stod :)
Delam tange barat
haha, det finns ju sickos som tänder på att sprida skiten också.. typ den där Hiv mannen.. förresten så läste jag också "sniglar"
:c
Rachel// precis, känns ganska dumt.. men om man bara har nån skitigt äcklig sjukdom som nån annan också har så går det väl finfint om man inte är allt för petig :P
va?
Rachel F18 Välj mellan 2 saker.. Att inte knulla och dö sakta i aids Att knulla och kanske dö lite fortare ifall man nu ens gör detjag vet iallfall vad jag hade valt
PrismaS// hade valt det första.. skulle kännas wierd och knulla med nån som hade aids fastän jag själv skulle ha det :P
va?
+ att man kan ju alltid "glömma bort" att berätta att man har aids ifall man blir riktigt sugen
va?
GOTTA CATCH 'EM ALL! AIDS, JAG VÄLJER DIG!
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
fett bra ide ju. om man är ute och raggar på stan så lär det väl vara rätt många friska som nobbar en.. då är det väl bättre om en person som är smittad lätt kan hitta en annan smittad att knulla.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Det ser ut som om han menade att dom som är singlar, inte borde få könssjukdomar, eftersom singlar inte har sex. Ser ut så när man bara läser det rakt av.. Annars så är det en hyffsat skum sak att skicka ut mail om.. Om man nu har hiv kan man lika gärna knulla någon annan med HIV, man kan inte bli mer smittad? ush.. de va inte ens kul sagt av mig..
whoopzidoo
eh,? .. hur fan får ni ihop det till att jag syftar på att singlar inte har sex? står inte nånstans. det jag menar är att jag tycker det är cepe att det finns en sida för singlar med könsjukdomar som vill knulla med andra som har könsjukdomar.. lite väl kinky D:
va?
haha sjukt! läste också sniglar och då kom tanken upp i mitt huvud att det kanske inte är så konstigt att sniglar får könssjukdomar för det kan ju aldrig vara bra att bra att glida runt hela dagarna och släpa pitten i gruset.
Haha, jag läste Sniglar med könssjukdomar.
pool P1 Vart ser du det kinky i det?
Det är väll fan bättre att dom knullar smittade än icke smittade?
Moderator
2006-11-17 20:21
Det jag såg som kinky var att en frisk människa hade fått mailet. Då tolkade jag det som typ "Hej. Har du alltid drömt om att knulla med en kondylomfitta? Nu har du din chans! Möt tusentals singlar som bara dräller av könssjukdomar i ett område nära dig!"
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
läste sniglar
Street savvy
Moderator
2006-11-18 15:43
slipmat Du har inte varit ute i svängen mycket märker jag. Alla vet att det där scenariot utspelar sig överallt, var man än vänder sig när man är ute och överförfriskar sig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok// Ungefär så ja.. det e fan kinky
va?