Vilken låt skulle du välja att höra?
Tänk dej att du ska sitta fast på en ö i 1 år och du måste höra en låt spelas om och om igen hela dagarna... Vilken låt skule du välja?? (tystnaden är ej tillåten) Själv vet jag inte riktigt..
Jag pallar inte ha ett citat här.
No fun at all - stranded:)
att lyssna på fagestabo band skulle knäcka en ;)
Bob Marley - Could you be loved.... Kanske :)
Zän :) Fifan i helvete :)
Nån lång Shpongle-låt.. orka med en låt med text. man hade blivit knäpp.
CAMPIONI!
Jag skulle ta någon Mora träsk-låt med rörelser till.
My heart lives in my vagina.
vad heter dendär klassiska låten någon gjort som är helt tyst ? anyways så hade jag val den .
mjao!
Att lyssna på popcor menar ja
Jag tröttnar lätt på hiphoplåtar så jag skulle tippa på att jag skulle välja Enya - Caribbiean Blue. Den låten får mig att slappna av och än så länge har jag inte tröttnat på den. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade popcorn spelats skulle jag trycka in en penna i örat tills trummhinnan sprack så jag inte hörde något :)
Dashiki , bäst att du ändrar dej annars blir de random :)
Konsertbesökare
2006-11-15 19:43
Konsertbesökare
2006-11-15 19:43
oj, råkade länka till hans sida på nåt vänster... :S sorry för dubbelpostning.
Borde förståss postat i "vardagsfilosofi" men vad gör de om hundra år. :)
augusto paulo - rockers rock perfekt å ha på repeat på en öde ö med palmer =D
hmm.. jag skulle nog välja den där evighetslåten vem det nu var som gjorde den.. då slipper man höra samma sak om och om igen..
cry me a river! --> thcrew
Hur lång är den längsta låten som finns?
painted, ehm.. såg nått på discovery, nån snubbe som tatt någon låt och gjort nått.. den skulle överleva jordens existens och bra mycket mer därtill =)
cry me a river! --> thcrew
bandit queen :D
JMD, Jag Måste Dansa!
Helloween-Keeper of the seven keys.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
G ammatN erpissat Ä gg G olv G räs Kanske :P
Philemon Arthur and the dung (?) In kommer Gösta.
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
In kommer Gösta??
hmm.. förmodligen någon jah cure låt..
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
666 - alarma
Sittin sideways...
Vilken låt som helst av Philemon Arthur & The Dung räcker ju med att lyssna på en gång för att balla ur. Skulle vilja se effekterna av att lyssna på det ett par år. Skulle nog fan välja Timbuktu - Det löser sig, känns som att man behöver höra det efter ett par månader.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Moderator
2006-11-15 20:51
Om en hel livespelning är inspelad som en låt får man ta den då? För isf skulle jag ta någon shponglespelning. Eventuellt en spelning med Shpongle och någon fler, det är så fint när de mixar låtarna tillsammans. Eller någon livespelning/tal med Terrence McKenna.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Lätt tatt nån av frank zappas låtar som e typ en halv timme långa ^^ lite konstiga e de men skulle fan lärt mig hela o hela truddeluten på kokosnötter :D
Im not an idiot...An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Bob marley - three little birds
Just because i stand over you don't mean you understand me
Millencolin - Blackeye
Hoffmaestro-desperado
Massive Attack - Angel
whoopzidoo
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow den eller så håller jag med crunk dude ...botten anna skulle inte sitta helt fel...
Någon riktigt jävla lång låt
Den Svenske Fanclub
Eminem ft dmx & obie trice - Go to sleep Jag har lyssnat på den lite då och då sen den släpptes och fortfarande inte tröttnat på den(lite kanske) så jag skulle nog palla den i ett år till!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Matisyahu - Yerusalem
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
the doors - the end :)
Rör inte min prilla !
håller nog med myassisonfire
whoopzidoo
ångrade mig..!!!!!!Billie Holiday - Lover Man (Oh Where Can You Be) Ska man va ensam på en öde ö, så ska man fan ta o lyssna på Jazz!
whoopzidoo
Spelar ingen roll för om man var tvungen att höra den hela dagen så blir man helt knäckt endå... Men någon Lugn ambient av Mr. Pete Namlook!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Vetefan, någon soft house låt/mix kanske.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
håller med Burnedsoul P0
ask Beavis, I get nothing Butt-head
banana phone.. eller nått med berzeker
No cake for the impurity!
disturbed - ten thousand fists eller guarded eller the game, inte säker.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Mikkas - K.L.I.M.A.X
Forumsignatur:
Jag skulle lätt valt någon sån här avslappnings låt, som man ska ha i bakgrunden typ när man sover... Soft. Hoppas det finns kokos nötter på ön så att man kan blanda till lite kokos-vin och käka fruckt köttet..
Blood on my dick or shit on my knife