I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

finnar- söka hudläkare?

Övrigt - Blandat

   

2006-11-15 14:17

finnar- söka hudläkare?

Hej.

Till dom som tycker att jag ska ringa en läkare ang. det här ber jag först läsa igenom min text.


Jag är 22 år och får finnar och dom slutar inte komma.. jag har aldrig haft problem med det förut men nu helt plötsligt sen kanske ett år tillbaks slutar dom fan inte komma.. det var på hakan först men nu har det spridit sig till kinderna.. och jag börjar tro att märkena efter finnarna som tar helt sjuuukt lång tid på sig att försvinna, -inte kommer försvinna als utan att det blir ÄRR. och det vill man ju fan inte ha.

Min mor sa att hon tror att det är att kasta pengarna i sjön om man söker sig till nån hudläkare som ska kolla, (kostar väl några hundra),  för hon tror dom bara behandlar folk med SVÅR acne, ger ut medecin osv.

jag har  inte finnar i hela jävla ansiktet men dom kommer hela tiden och slutar aldrig komma och nu har jag ju massa märken därefter. Håller fan på o bli galen och receptfria grejer på apoteket har varit helt världelösa. Nu vill jag bli av med skiten.

Har ringt sjukvårdsupplysningen och dom sa att antingen kan man besöka privat hudläkare som går på 2-300 kanske.. Eller gå till vårdcentral 150:- som ger mig en remiss till hudläkare 150:- till... då känns det nästan bäst att dra till privat hudläkare på en gång?

Hur har ni gjort i era lägen me finnar osv? Alla tips välkomnas.

Tack.

helt sjukt