I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Killar vill bara vara vänner med mig när jag är singel *snyft*

Övrigt - Blandat

   

2006-11-13 22:39

Killar vill bara vara vänner med mig när jag är singel *snyft*



Jag duger att umgås med när jag är singel, inte när jag är upptagen.

En vän/bekant frågade mig "bara du och jag, vad är du ute efter egentligen?" När jag frågade om ha nville umgås ngn dag, och göra ngt som inte inkluderade att båda är fulla.

Att umgås med folk i normalt tillstånd är viktigt för mig. Och vad är det för fel på killar när de automatiskt antar att man är ute efter ngt när man bara vill ses över en kaffe eller kolla skor på stan?

Eller min andra killkompis som skulle följa med ut på öl ikväll, när han fick veta att jag inte var pepp på att åka hem till honom sen och supa sönder mig så bangade han "var juh för trött", not like i didnt see it coming..men endå.

Är det så konstigt att jag blir ledsen över den här behandlingen?
Eller bör jag ge upp mina relationer till killar och bara umgås med dem när jag är intresserad så de får som de vill.

Varför varför kan vi inte sluta tänka med våra genitaler, och börja se över andras avsikter instället för att automatiskt anta att de är intreserade på ngt plan.