Bostad i Göteborg, hjälp, vi är desperata! Det är såhär att jag och kissen behöver hitta någonstans att bo, snarast. Just nu bor vi hos "brorsan", en stackars polare som ställt upp trots att han är allergisk, men det börjar bli jobbigt för oss allihop nu. Vi skulle bli jätteglada om någon kunde komma med tips om lägenheter man kan flytta in i så fort som möjligt. Det enda kravet jag har är att hyran är på högst 3500 i månaden och att lägenheten ligger inom Göteborgs gräns. Jag är reistrerad på bostads sajter sedan flera månader men det hjälper inte. Alla tips tas tacksamt emot!
dumpa polaren, allergiska vänner är ju inget att ha om du har katt.
de e ca 10 ggr så mkt folk som söker enbart i innerstan än vad det är som söker i förorterna,kolla b-sjön,angered,frölunda osv.DÅ kan du nog hitta va du söker. sänk dina krav görmkt !
jo de e sådär roliga kvarter å bo i,därför bor jag hemma tills nått dyker upp. men e man desperat så!
Att vara reggad på boplats mm är som att vänta en evighet. ingen idé om det e akut.Vet du vart du vill bo så lägg upp annons i trappen, affärer mm.kan du tänka dig bo 2hand, kolla sidor som blocket etc.Jag fick min lägenhet på boplats (mirakulöst) bor 5-10 min från stan och trivs med det.Men torslanda är ju håla nr 1. bussarna gå väl var 45:e min.angered o bergsjön vet jag inget om tyvärr.