Hangaround
2006-11-13 10:13
Vila I Frid Brad Pitt
Onödig tråd eller inte. Fortfarande en tanke som slår mig lite då och då. Kanske för att jag är så jävla kändiskåt eller bara för att jag inte har så mycket annat att tänka på? Men de flesta av oss, lixom likt vad våra förfäder varit med om kommer även vi att vara med om de "storas" bortgångar. Inom ca 60 år kommer nästan alla stjärnor, royalties och mäktiga människor att ha dött. Vi kommer att bevittna våran kungs död, även drottnings. Ny kung och Drottning kommer att sättas till tronen. Vi kommer att uppleva att våra största insperationer inom musik ,film, kultur och med mera att dö. Om inte speciellt relevant då så kommer vi endå att uppleva till de flestas önskan(?) att George Bush dör. Att alla stora tyranner, diktatorer och presidenter dör. Listan kan ju göras lång eftersom att alla som är över 30 kommer att dö före mig. I alla fall om jag inte fått lungcancer eller dött i en bilolycka före dem. Vet inte om det är hesmkt eller inte. Men jag ser nästan fram emot att få följa Aftonbladets löpsedlar och nyhetssändingar om våra storas bortgång. Inte för att jag vill att alla skall dö men som sagt, det är en tanke som återkommer lite då och då. Så. Vilka bortgångar kommer man att sörja mest? Vilka kommer man ta med ett "jaha? Är han död nu?" och vilka bortgångar kommer man att bli glada över? Jag kommer att fira att grupper som "My Chimical Romance" och "Panic At The Disco" gått bort. Att krigskåta män går bort eller avrättas. Jag kommer att hedra musiker som betyder något för mig och även Johnny Depp. Fotografer och andra kulturella och kreativa nissar. Frank Andersson och Arne Weise. Och en annan rätt rolig sak att speculera i är hur dessa lösedlar kommer att se ut om några år. Men glöm inte bort att leva i nuet också.
känns som en ganska djup sak det där..men du har rätt..har inte tänkt på det så mycket innan men du fick verkligen hjärncellen att jobba !
Hej !
Lasse Åberg kommer saknas djupt av mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2006-11-13 10:24
En annan grej jag glömde är såklart vad som händer efter? Vem blir den nya diktatrn, vad kommer han att göra? Kommer Robert De Niro att hedras på Oscarsgalan 20 år efter hands död. Vilken kommer att bli den "nya" Eminem och hur måga R.I.P och hedringslåtar kommer döda artister att få? Fyfaaaan. Jag är för trött=/ Måste återkomma. En massa jävla frågetecken. vad jävla jobbigt.
kommer sakna allas vår folk-käre kim af nordkorea. världen kommer bli ett grått och enformigt klot efter denna färgklicks bortgång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En tänkvärd tråd för en gångs skull. Har väl inget att tillföra direkt, ville bara tacka lite för inviten till tankegången.
är det när dessa nya folkidoler och super stjärnors medelålder ligger under ens egen som man slutar vara hipp för övrigt? då har man liksom missat tåget, man kan inte längre komma in i kretsarna, bli hipp och häftig?
jag hoppas hårt på att nån av dessa stjärnor ska byta inriktning på sin karriär; bono åker till nordkorea och blir nån sorts minister i kims regering osv.
It's only gay if balls are touching
CameraObscura P19 :: jag bor bara några hundra meter från lasse åberg:) de du, ser honom vara ute o cykla ibland :) blir allitd lite glad då! kommer sakna honom med :) många skådespelare kommer saknas, sen fotbollspelare, även ifall dom slutar spela så är dom ju typ döda :( det är ju vid 35 år åldern typ :/ sen artister kommer jag nog inte sakna så många... lyssnar ju bara på trance o dance och ingen vet nog vilka alla artister är:P kommer inte på nån speciell person utan det är många :/ men måste nog säga morgan freeman :)
Forumsignatur:
Amy Diamond blir du inte av med iallafall haha!
Military justice is to justice what military music is to music
Jag kommer inte sakna någon, jag ska bli en suris...såfort jag blir ca 35år så ska jag bli en sur gubbe som inte bryr sig om någon annan än mig själv...Kanske skulle bry mig om typ någon öl legend eller nått skulle dö...men annars ska jag bara sitta i min läder soffa och skratta! MOHAHAHHAAAA!
Ingen brydde sig om marlon brando när han dog helt ruinerad i en bungalow.Lika många lär bry sig om brad pitt etc. dör lika gammal som han var. för att få mest beundran efter livet måste de dö när dom är som hetast på löpet verkar det som.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
vill inte ens tänka på När Leif Gw går bort
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
George Carlin kommer jag att sakna fett! David Icke blir också trist... Finns ju en del man önskar man hade kvar: Bill Hicks, Terrence McKenna, Elliot Smith, Kurt Cobain...bara för att nämna några. De man inte kommer sakna: George Bush, Tony Blair, Johan von Hellstein eller vafan han heter...
Moderator
2006-11-13 12:05
Är Terrence McKenna död? Det hade jag helt missat. Dock skulle jag väl kanske inte räkna honom som en världskändis.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Roni P21 Vad yrar du om? Marlon Brando var och är högst saknad. Knappast något som gick någon förbi, inte mig iaf.
kleton Det kommer att vara en mycket sorglig dag när George Carlin går bort :(
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon P22 säkert, men när du satt och tände rökelse och grät en skvätt så var det enda som t ex metro kunde bidra med var en liten notis utan bild. finns fan folk som fortfarande tror att han lever
Roni P21 Att svensk skvallerpress inte uppmärksammar förlusten av en av de största skådespelarna någonsin säger nog mer om metro/aftonbladet/expressen än om huruvida det blev uppmärksammat alls eller ej. Övriga världen hade inga problem med det iaf :)
Bra tanke, har fått den i skallen ett par gånger och min lista kommer vara stor. en sak bara.. namnet på topicen? bara något random eller är han död :o?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Aaliyah dog ju ung :'( så jävla hemskt
go with the floooow
Lundell blir faktiskt förjävla sorgligt när han dör.
har brad pitt dött ?
Moderator
2006-11-13 12:48
Ja Brad Pitt avled natten till igår. Angelina sneade på en ny, cool, innedrog och fick för sig att hon var sin karaktär från Mr & Mrs Smith och började gå lös på Brad. Som i sin tur helt hade lagt av sig och blivit tjock och således inte hade minsta chans att försvara sig. RIP Brad!!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
PenDragon P22 tja, inte fan har världen påverkats nåt speciellt av hans död runt mig iaf. Men när en ingift engelsk prinsessa dör ska man bli tvångsmatad elton john och begravning på varenda jävla kanal, vilket bara gjorde mig irriterad. det blir aldrig nåt när grymma personer dör.
ja.. rip brad.
It's only gay if balls are touching
method man och kalles kaviar snubben
Wordlife no doubt baby
Roni P21 : Va? Det var ju hur många som hellst som uppmärksamade Brandos död
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Roni P21 Kan hålla med dig om att det var kopiöst mycket uppmärksamhet kring Dianas död, men det handlade nog mer om att hon dog så pass ung och under så dramatiska förhållanden. Hade hon dött vid Brandos ålder kan du vara så säker på att det inte blivit lika uppmärksammat som hans död.
ska vi inte gissa vem som kommer dö härnäst?! jag lägger en av mina gissningar på nick nolte, dags för han att trilla av pinnen känns det som, och sen tror jag hmm.... hmm... svårt! bert karlsson eller keith richard, varför inte hugh heffner? jag ger upp!
((MAAD))
Nah, Nick Nolte lär inte avlida någon gång snart, han är gjord av stål och sprit.
PenDragon P22 Du har en poäng där. Själv blir jag nog rätt chockad om Lemmy Kilminster skulle falla av grenen. Har nästan börjat tro att han är en utomjording som lever på JD och speed
har tänkt på samma sak massa gånger! annars tror jag det blir saddam som trillar av snart.. ;)
Ja jag tänker ibland på den dagen Michael Jackson går bort. Det kommer nog bli stort, och det känns som det kan bli lite av en Elvisgrej efter honom
Fried little fishies
Va hur dog han?
omg lol läs hela tråden :)
Martin Kellerman kommer saknas, när jag sitter där, säkert i 60-70 års åldern och bläddrar och försöker få mina barnbarn att läsa böcker om en person som att och fika på götgatan för 50 år sen och blev en ikon för så många unga personer i Sveriges huvudstad. Självklar kommer även Quintin Tarantino aldrig att glömmas bort.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Oj, är Martin Kellerman en ikon? Det hade jag helt missat! :)
PenDragon P22 Det är han väll? Han citeras väll ungefär lika mycket nu som Seinfeld & Nile City gjordes under början av 1990-talet.
dylan såklart
Haha.. "Va?! Är Brad Pitt död?!" gulligt..
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
PenDragon P22 På Södermalm i Stockholm bland de unga männen i åldrarna 17-24 tror jag många anser att Rocky är ett ideal och sterotyp av den livstilen man lever, och därför ofta citerar Rocky eftersom många av samtalsämnerna ofta är dessamma som vad har sags i Rocky.
BRAD PITT DÖDSDÖR AV SEXCHOCK! LÄS ALLT OM DÖDSBEGRAVNINGEN! lär väl se ut så ungefär på löpsedlarna...
Dagen då Corey Feldman och Corey Haim inte längre finns bland oss är kvalitetsfilmen död för alltid!
Jabtizemo P17 Ok :) Jag tror det går lite lägre i åldrarna än så samt slutar lite tidigare, om vi ska generalisera då. Men men, vi har alla våra teorier ^^
Demento Njaaaa! Det måste vara någon som rasar mot det hela också! Gärna småbarnsmammor eller liknande :) Gärna dödsknark på något hörn också!
PenDragon P22 Påstår du att Rockys största publik är folk YNGRE än mig? Bor du på Södermalm? Jag blir helt chockad att du försöker förlöjliga mitt påståande.
amfetaminpsykos word.. jag kommer sakna Thorsten Flinck!!
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Jabtizemo P17 Jag påstår att Rockys publik inte nödvändigtvis börjar så högt upp som vid 17 år. Jag försöker dock inte förlöjliga dig på något vis, det var bara nyheter för mig att Martin Kellerman klassades som ikon nu för tiden :)
Min gissning är att det är ett rätt lokalt/snävt fenomen :)
PenDragon P22 Jo jo, kanske, men som jag frågade: Var bor du?