Tips på bra och mysiga restauranger i sthlm tack.
jag vill ta med min sköna ut på en restaurang där dom har god mat och som är lite sådär halv mysigt... i sthlm... tipps snabbt tack!
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Ta med henne på en lite finare pizza/pasta restaurang, där brukar dom ha det mesta.. bor inte i sthlm så kan inte ge tips på restauranger, men nått sånt kanske hon gillar ?
-- Mr.L --
Bröderna Ohlson!! vitlöksrestaurant!! annars fins en asmysig restaurant på samma gata. sök!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Matkultur!, My juju, Tranan...Vilken del av stan?
MATKULTUR ! bästa bästa..
Kebab House.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag vill också att min pojkvän ska vara sån!
Music is my boyfriend!
Grill inne i centrala stan, sök på eniro. Nej det är ingen Grill, det bara heter så
Music is my boyfriend!
offtopic : vet nån vad pizzerian på gamla brogatan(?) heter? någonstans runt där iaf.. bra som fan är den.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"Greken på hörnet". Damn, det är mysigt (L) Googla så hittar du stället.
Delam tange barat
Rice! både sushi och god buffé!
http://static.aos.se/images/Vimmel/sthlm/rd0jx15vjz9whw5.jpg Patrik Montana, 21, Södermalm, Adam Alliansen, 21, Bromma & Joakim Karlsson, 19, Södermalm minglar runt på Viper Room.
Sakura (sök på allt om sthlm) Orkidé finns både på drottninggatan o medis(rekommenderar medis)
www.susei.blogg.se
Aaa juste sakura har japansk mat (sjuukt gott) ser lyxig ut men är relativt billigt och mysigt (grilla maten själv) Orkidé är oxå mysigt (båda två) men medis är ändå liite bättre.
www.susei.blogg.se
ska till Barcelona imorgon vid centralen typ, tapas!
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Mmmm. Tonsifsk tepanyaki på Grill!!! Blev helt sjukt sugen på det!! =)
Som dröm var den vacker att få!
Mongolian grill resturant eller vad den heter, nära rådmansgatan. Buffé 138kr söndag-torsdag, 148kr fredag-lördag SKIT GOTT Drog dit med min brud på vår 2års dag, skitmysig känsla och skum kinesisk musik osv.
Follow the dao, right about....NOW!
TGI Fridays...yummy, min spot när jag är i sthlm..
Tapas resturang på hornstull. tror den heter bramas, bra service god och mycket mat. billigt, mysig lokal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Blå Dörren" södermalmstorg, Mysfaktor fast dyrt. "Den Gyllene Måsen" Sveavägen, brukar bli vad man gör det till ;)
Producent
2006-11-11 16:28
Pause vid St Eriksplan, Mandus i Gamla Stan (lite gay men schysst) Berlin på Skånegatan.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
den där på bondegatan..med alla specialeffekter :)
Lao Wai vid Rådmansgatan! Sthlms bästa kinesiska restaurang!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dra till glenn miller och ät deras new orleans-lammgryta och lyssna på jazz. stökigt, trångt och god mat. peppar på torsgatan är annars den stående favoriten för min del.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Grill är lovely! Eller Mamas & Tapas på Flemmingatan tror jag det ligger på. Ciao Ciao är också mysigt. Finns många små pärlor i vår fina huvudstad.
mysig restaurang me god grekisk mat
faros
thundercooperfuckinbird
räkmacka på östermalm.. 128kr
lilla korvkiosken utanför södra den e ganska mysig tkr ja
Svea i Vasastan. God fisksoppa. Annars kan du ta Black and Brown pa hornsgatan, de har god fisksoppa med, men det ar inte mysigt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
fins en ny jamaican som jag inte varit på som heter back a yard på folkungagatan och som ägs av den gamla legenden papa bull. dit kan ni gå och käka ris and peas, ackke saltfish, jerk what ever och patties.
la cucharacha, kohpangagan eller hur fan d stavas
your bitches ain't nothing compare to meeeee
aa, som Meeeeelody sa: Koh Phangan på söder! fett mysigt!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Sibylla...,fan va tråkigt ja har haaha