kan ju dela med mig lite av mina egna erfarenheter (i mitt hittills 17 år långa liv) såg en annons i sthlm city för 8-9 månader sen om ett telefonförsäljarjobb där man skulle vara minst 16 o lite sånt, företaget i fråga hette "Ing Marknadsdialog". själva jobbet gick ut på att 2-3 dagar i veckan sitta i 4 timmar och samla in pengar till något som hette "svensk cancer-rehabilitering". fick en liten intern-kurs och första veckorna gick de hyfsat men sen blev man typ knäckt o pallade itne så ja la ner men fick iaf lite cash. det sjuka med det hela är att i dagens avsnitt av insider så handlar det om såna bluff-företag och då handlar en stor del av reportaget om just de här "företaget" jag jobbade på! rätt intressant att se mina 2 gamla chefer som ja ändå gillade rätt mkt bli rejält pressade av aschberg :) var även på gotland hela juli o softade och jobbade 2 dar i veckan med att kränga kallingar för nåt annat tele-bolag, drog in lite stålar även där men de var mest för att fylla ut den uteblivna juli-lönen som ja inte fick från mitt riktiga jobb pga ledigheten. jaja, hoppas ja bidrog me nåt, hela texten kanske e sjukt osammanhängande för ja kom nyss hem från skola+jobb efter 2 timmars sömn förra natten så e lite halvbäng :) peace
Snus är de intellektuellas drog.©<br>