I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp mig välja jobb!

Övrigt - Blandat

   

2006-11-08 23:02

hjälp mig välja jobb!

hej hej, jag står mellan två olika jobbmöjligheter. jag har ett jobb... problemet är bara att jag har riktigt få timmar nu... och får bara arbeta nån gång ibland. så jag bestämde mej för att söka en del andra jobb. jag fick ett jobb på ett café som jag provjobbade på... det var svinjobbigt och personalen verkade utslitna och tjuriga. vet inte riktigt om jag ska ta det? jag menar ifall någon annan skulle ringa skulle jag inte tveka en sekund att ta det jobbet istället... kan man bara va anställd typ 1 månad liksom?? inte så populärt kasnke! sen så är det såhär att om jag skulle ta det här caféjobbet så måste ja quita mitt andra jobb helt... jag kan inte kombinera dem båda. det är synd för jag gillar mina arbetsuppgifter bättre på mitt gamla jobb... så, ska jag vara kvar och arbeta på mitt gamla jobb där jag i snitt jobbar 2-3 ggr i veckan eller ta det nya jobbet, tjäna mer pengar, men vantrivas?