I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

basta med gipsskenad arm

Övrigt - Blandat

2006-11-07 22:08

basta med gipsskenad arm

fick sätta en gipsskena på vänsterhanden igår, lite trist att inte kunna träna och så men man kan ju fortfarande supa iallafall..

såå  i sammanhang med sin 18 års dag har min polare hyrt en stor bastu som det ska ölas i till fredagen. Kan man ha på sig gipset i bastun? doktorn tror att den skulle bara klibba ihop av fukten..  Men borde man inte kunna tejpa över en plastpåse?

Man kan ju alltid ta av skiten i några timmar för handen är ganska bra nu, men att sen få på sig den i onyktert tillstånd kan nog bli lite svårt.. nån med erfarenheter osv?

Men lika glad är jag för det!

2006-11-07 22:10
hmm när jag hade gipsad hand och badade varmt bad brukade jag alltid ha en påse rnt armen så det inte kom in vatten.. men om du gör det i en bastu så tror jag nog att det inte hjälper ändå..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-07 22:11
FiGhT tHe sYsTeM-!!! Ta av gipset!
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-11-07 22:13
Äh lyssna inte på dem, ta bara av gipset. Sup och använd den till öltratt eller barong i onyktert tillstånd. Eller ta en plastpåse över du borde ju känna om den klibbar ihop eller inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-07 22:15

Detta är fan det dummaste jag läst..

Han ska ju inte bada utan basta, det som då skulle skapa klibbet är alltså hans eget svett, tror ni det produceras mindre svett om han plastar in hela armen också? JOFAN, det lär det ju göra..

fullfjädrad när jag kickat en gås..

2006-11-07 22:17

vafan man svettas ju i vilket fall med det jävla gipset på
lite svett extra har ingen dött av

STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-11-07 22:24
äääh jag badade bastu (och sprang ett stafettlopp) med värsta gipset långt upp på överarmen..iofs en vecka innan jag skulle byta gips då..
"Your greatest fear is to not be missunderstood"

2006-11-07 22:43
hört att det lär klia något infernaliskt om man får svettningar under skiten, fast den svetten kommer ju förr eller senare

2006-11-07 22:55
gips hart ju en tendens att lösas upp om det blir fuktigt.. så jag avråder dig..
Anima Sola

2006-11-07 23:09
caes F18

Glad to be at service :D
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-11-07 23:26
ta av giopset o gipsa om själv sen man akn ju köpa gips i hobby butiker =P
thundercooperfuckinbird

2006-11-07 23:29
när jag har varit gipsad har jag inte brytt mig så mkt faktiskt..
Tränat och bitit ihop! Går gipset sönder så är det ju bara att gipsa om! Fick jag göra ca 3ggr efter min bruta handled
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2006-11-07 23:38
Jag tror som doktorn.
Du svettas för att det är varmt och det blir bara värre med en plastpåse över.

2006-11-08 01:14
du får helt enkelt sitta utanför bastun och supa själv!!

2006-11-08 13:09
Jag bröt handleden när jag var i Branäs för två år sedan.. Och självklart var de samma dag vi kom de hände.. Dom satte halvgips på mej, som jag fick ha under tiden jag var där..
Självklart hade vi bastu i stugan. Han som styrde upp handen åt mej sa att egentligen borde man inte bada bastu med gips.
Men att jag kunde göra de ändå. De värsta som kunde hända va att jag skulle behöva sätta om de och att de förlorade formen lite. men jag skulle ju ändå få helgips några dagar senare..

Satt där i bastun x timmar varje dag, under 3 dagar.. va inga problem för mej iallafall.. Dock blir de fuktigt innanför och kliar lite. Men inget man inte kan leva med.. :)

Jag står på samma sida som jag alltid stått på..<br> -Min egna.!

2006-11-08 16:51
farmor gjorde ju det och sa att de kliade som fan, men det får man ju se som en bonus med bakfyllan..

Diffe P22

de lär väll bli så, men efter nåra öl tänker man att vafan!!