I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utåtvända huvor=vinter är här

Övrigt - Blandat

   

2006-11-07 21:38

Utåtvända huvor=vinter är här

Ok, dammit... jag tror jag håller på att bli lite wacko.

Jag stör mig nämligen oerhört på en grej, ska bara höra runt lite på whoa om det endast är jag som har de här skumma tankarna.


Jag tror det började med en ex-pojkvän till mig, det var typ 3 år sedan. Det var vinter och kallt, och alla hade såklart vinterjackor.

Mitt ex brukade ofta råka få huvan utåt på sin huva (ja ni vet när de står upp så där fult), vilket jag alltid var snabb att rätta till. Det var inte mer med det.


Men gaaah va fan är det som händer nu i mitt huvud helt plötsligt???!!!

Det börjar bli vinter igen, och folk har sina vinterjackor. Och AARRRGGHHH jag ser så jäkla många utåtvända huvor överallt, och det kliar i mina fingrar, jag blir irriterad och jag fastnar totalt på personens huva och följer dem med blicken...

och varför är det typ alltid killar som har utåtvända huvor, och nästan aldrig tjejer??


Det känns lite som någon jäkla tvångstanke eller nåt... eller nä det skulle det vara om jag verkligen sprang fram till folk och var tvungen att vända huvorna rätt igen... istället går jag bara och stör mig som f-n, och undrar hur man inte kan märka att huvan typ står upp i luften...


hahahahaha.... någon annan som kanske har tänkt på samma grej, eller är jag bara helt wack?

eller har ni någon liknande grej som ni stör er oerhört på, och som får er att reagera ungefär som jag?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.