I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rikskuponger !

Övrigt - Blandat

2006-11-07 10:47

Rikskuponger !

Hej  

Så nu har jag åter igen ett problem jag måste ha whoas medlemmar till för att lösa.
Jo denna vecka alltså vecka 45 + vecka 46 har jag så kallad Apu (arbetspraktisk utbildning) du har jag fått kvittera ut 500 kr i rikskuponger ifrån skolan. Nu till allt det roliga jag har ingen Apu plats inte för tillfället alla fall så då står jag med en massa rikskuponger jag inte har någon användning för, jag har ju mat hemma i skåpen och frysen + kylen så onödigt slösa pengarna. Jag hörde mina lärare min rektor och mentor stod och pratade om en del butiker och affärer runt om i Stockholm man kunde växla in sina rikskuponger och köpa andra saker än mat för dem? När jag frågade de så vägrade de säga vart? när ? Och hur?
Så det är den hjälpen jag vill ha av er här att hjälpa mig och hitta de platser man kan växla in kupongerna till antagligen produkter som inte är äta bara eller till live CASH. För på baksidan står det ju endast får ej köpa tobak och alkohol för kupongerna.

Tack på förhand // Civish

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.