Laurelisse På halloweenkalas tror jag. Hade kul jag med:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
jahajaa:D ph mend e ju bra de iaf:D du får komma nästa gång:D yaay haha
!! :)
röda-ögon reducering kanske?
Yeah!
komplex äh klaga inte! här kör vi på bilder, tagna som dom är ;D
fridge haha nee de eja med "syltögonen där som meskker sade så fint! adidaströjan
ja tror de va... få se.. antes polare:D
"vem har världens tandkött på 10?" Frågan är väl vad killen har gjort med sin tumme!
liftat lite väl mkt kanske?
haha. massa kort på mej också. trevlans. ibland slipper man undan, ibland inte. Vi har massa kort, ska lägga in dom i datorn bara så kommer dom om några minuter. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Underhållade bilder, helt klart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad bra att du tycker det. Vi hade en mycket trevlig kväll och skulle lätt göra om den när som helst. fast på ett annat ställe då jag inte får komma in på Sk mer. : (
Ja, han den sista är sjukt fin och bäst! därför jag är tillsammans med honom! <3
VapenVila Nej det är kameran.. Den är helt cp.
...Jag skojade bara!
ööh. okej?
*..emelie..* varför är du inte välkommen på SK längre? Vad har jag missat, haha.. Det krävs mycket för att vara förevigt portad därifrån
...Jag skojade bara!
öhm, det var för den där ölen som kom utanför. om du minns. : P en av dom som jobbade kom precis när jag drack och sa att jag blev portad för att ha tagit ut en öl. öh. fattade inget, det var ju min öl, men inte jag som tagit ut den liksom. haha. ska snacka med dom någon dag! : P
Det är fan skills i att bli portad från SK.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det krävs faktiskt inte så mycket har jag märkt. Råkar du komma på fel fot med en av dom där inne, så blir alla som tokiga skogsmullar. fett irriterande då jag anser att jag verkligen inte har gjort något fel. hur fan kan man porta någon från en krog när man inte ens är på krogen då?
Usch.. pga en skitsak dessutom..
(\_/) (O.o) This is Bunny, copy bunny into your signature to help him on (> <) his way to world domination.
Jo precis. men ska iaf gå och snacka med dom, funkar det så får jag väl sköta mej i framtiden där isf! : )
*..emelie..* ahme. Fan va kefft.
...Jag skojade bara!
yeah, jag vet. men! nu kan vi ju leta upp andra ställen att ha träffar på! JA! fan vad bra. haha.
men hahahahaahha HERREGUUUD! oh myy.. hmm.. jaa underhållande om inte annat! :|:D
kul med massa bilder :D jaaa den där jävla griniga servitören som ville att jag skulle ta bort en bild som han råkat komma med lite på, samma servitör som "portade" emelie. jävla griniga jävel! usch! kul med nytt glatt och härligt folk iaf! jag hade skitroligt :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
*..emelie..* & d-beck P18 vem av dom var det?
...Jag skojade bara!
mz Jag vet inte hur jag ska förklara det. hmm. en liten kille, inte den minsta, men en yngre typ. otrevlig som fan verkligen...
Han lilla killen som alltid springer runt å plockar där nerre, kort, svarthårig. Försöker va kaxig helatiden.. ler ALDRIG. alltid otrevlig. De skriker helt enkelt MISÄÄÄÄR om honom bitter gubbe, etc etc etc
JA! han är hemsk!!
adadi_ Va? har jag sagt något negativt? : O absolut inte, en kompliman är en komplimang, varken mer eller mindre! : )
ja, vadå, trodde du jag blev sur?
det är väl klart att folk ska veta att det är min man, eftersom det är min man. men jag blev inte sur. du får ju tycka han ser bra ut eller inte liksom! : )
Jag tar in all vadslagning... Oddsen är: The Babymama 1,5 The Homewrecker 1,2
adadi_ vadå puss? shit. sa jag nått fel eller?
Oddsen har ändrats The Babymama 1, 45 The Homewrecker 1, 89
VEM E VEEM?? Hqumasd :D??
haha. jag undrar också vem fan som är vem.
Awww maan kom igen nu...det är ju uppenbart
haha:D ääshh tyst ist ;D
Dont you shush me woman!!!
shush!
Ser ut som att pappa måste ta av sig skärpet...
pffft, alla vet vem det är som kommer bli smiskad ändå!
hahahaha :D precis.. säkrast om du behåller de på va! ;D