I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dagens ungdom

Övrigt - Blandat

   

2006-11-04 22:09

Dagens ungdom

Satt på tunnelbanan och lyssna på två kanske 16-åriga tjejer prata och överhörde detta:

"-Ja jag ska träffa den här Maroccanen på tcentralen klockan fem och så ska han ge mig sprit" säger tjej 1.

(Det visar sig att Maroccanen är en snubbe som tjej 1 fråga efter en cigg en dag och fick ett helt paket istället och hans nummer om hon behövde något. Så har hon velat ha sprit och fått det av han gratis några gånger.Så tydligen hade tjej 1 träffat mannen igår och dom hade suttit i hans bil och han säger att han vill fråga henne om en tjänst, om tjej 1 vill ta på hans kuk för 200 kronor.)

-O ja ba nääääääää jag är ingen hora,säger tjej 1.
-Va gyyd va äckligt,säger tjej 2.
-Sen ba sa han att jag kunde få 1000 kronor för att känna lite på hans kuk, och jag ba tänkte liksom shit 1000 kronor, säger tjej 1.
-VA!?1000 kronor jag skulle lätt göra det, det är ju bara att känna lite, säger tjej 2.
-Aaa och han vill fota mig då får jag 8 lax,säger tjej 1.
-Fan va coolt, du borde göra det, säger tjej 2.

Sen gick dom ut ur vagnen och skrattade och tjej 1 säger "aja vi får väl se vad som händer ikväll när jag träffar honom"



Ganska störda brudar enligt mig asså..
Så detta var bara en allmän upptadering om dagens ungdomar!
Feel free att kommentera va ni tycker om detta!

Macaulay Culkin gots the hung ups for crack