I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fått nåt i drinken?

Övrigt - Blandat

   

2006-10-30 21:06

Fått nåt i drinken?

En barndomskompis pojkvän la i nån kåt-drog i hennes drink strax innan de skulle dra hem från nån fest. Hon hade aldrig varit så kåt och de knullade visst hela natten lång och sen hade hon inte kommit ihåd ett skit. Hon blev inte sur och tyckte att det var soft och de hade visst prata lite flyktigt om kåtdrogen tidigare. Jag hade däremot skurit av hans snopp och klistrat fast den på hans panna och kallat honom kukhuvud om det hade varit jag.

Däremot så fick jag nåt i min öl på Trädgården i somras.
Jag hade väl druckit 2 öl på hela kvällen. En vid 23 hos en kompis och en annan vid 01:00 på Trädgården, vi var väl där tills 2. Vi tog en bulle hem och jag var inte ens tipsy. Hemma tog jag ett glas vin med min rummis och snackade skit innan jag somnade till musik. Vaknade runt 12 av att min rummis städade som en galning och kände mig bakis och seg. Då berättade hon för mig att jag hade varit uppe vid 3 tillfällen och gjort de sjukaste sakerna.

 Först hade hon vaknat av att jag satt vid datan med ett suspekt leende. Hon mumlade fram "jaha, sitter du vid datan " och somnade om medan jag bara glodde på henne. Sen hade jag dragit fram en korg vi har i hallen , öppnat den och satt mig ner och kissat i den. Hon hade inte hajjat att jag verkligen kissade, trodde bara att jag satt med trosorna nere och hade haft ut vasen med vatten eftersom kisset var helt klart och luktade inget. När hon frågade "Vad fan gör du" svarade jag "Vad fan ser det ut som?". Efter det hade jag satt mig på toaletten och kissat ännu mer. Det tog aldrig slut sa hon, "Du KISSADE i 5 minuter NONSTOP, hur fan kan du kissa så mycket" sa hon om och om igen. Sen märkte hon att jag även hade urinerat på datastolen som ett cepe. Jag hade gått och lagt mig helt nöjd bara för att vakna upp nån halvtimma senare och försökt sno hennes täcke och skrikit "Det är mitt täcke, erkänn att du har stulit det, du är fan precis som Nadia, hoggar ens täcke, jävla fjant" . Vi hade haft dragkamp tills hon tröttnade och släppte taget precis när jag tog i för fullt och ramlade på min bak och slog i huvet i golvet, missnöjd som fan.

Inget av det här har jag något som helst minne av vilket är äckligt som fan. Brukar komma ihåg det mesta om inte allt då jag har fotografiskt minne. Jag trodde att hon drev med mig trots att jag undrade vart mina kläder hade tagit vägen då jag visste att jag hade somnat med kläder på tills hon visade mig fläcken på stolen. Då började jag gråta som en galning, ringde Mariapol och sedan änmälde jag skiten. Det enda jag kunde tänka var "Tänk om jag inte hade dragit hem, tänk om jag hade dragit vidare, vad hade kunnat hända, tänk om det inte hade gått fel" . Det tog mig en stund att släppa "tänk om".
De på Maria sa att det försvinner ur kroppen ganska snabbt beroende på ens förbränning och reningssystem och att jag skulle dricka mycket vätska och åka in till sjukhuset om jag började hallucinera.


Nu dricker jag bara öl på flaska och med min tumme intryckt hårt och ger alla skeva blickar som tittar på min öl konstigt.


Jag har en del vänner som har råkat ut för samma sak. Vissa har bara däckat eller betett sig väldigt berusad och okontrollerade medan andra har helt spårat ur. En blev nästan v&ari

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.