Nu kommer stormen!
Japp, det började precis blåsa upp lite i södertälje, snart kommer den att komma till stan också troligtvis ,då kommer svampen att lyfta och lastbilar att välta. Jag ska sitta framför Tv:n hela kvällen och bevaka vad som händer. Det här är ju bättre än julafton. Hur har stormen påverkat dig. Och stället du bor på? Något som har vält, eller någon släkting som har blåst bort?
Hasch och Kokain - Bajensvin!
var är stormen då? Jag har väntat hela dan på att det ska komma storm, men inte fan dyker det upp nån storm! är i sthlm ska kanske tilläggas ...
Jag vill ha roligt , inte trevligt
som jag har fattat skulle inte vi i sthlm drabbas så mycke av stormen eller?för jag sitter i haninge nu o här blåser de lite bara
thundercooperfuckinbird
Det skulle kanske vara nått... Samlas upp i nån lokal och bevaka vad som händer, gärna med ett par öl som sällskap. Jag är down om nån styr
det rena skräcken när jag gick hem från skolan. hade paraly och höll på att blåsa bort :S jätteläskigt, ska hålla mig inne resten av helgen
forever feels like home
Nån som vet om nått kommer att hända i luleå eller gävle?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Händer ju ingenting, småregnar och blåser lite, en vanlig höstdag alltså. Hade hoppats på blixtar och dunder, skyfall och en blåst som kan få tanter och barn flyga iväg... Men icke.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aah, men vafan, det blåste lite i södertälje nu... så det borde väl, förhoppningsvis blås upp lite mer snart, och så småning om även nå stan.
Haha, det har redan varit i stenungsund och kungälv. Lite regn och blåst på morgonen var ALLT
*snaark*
Day after tomorrow.... tur att man bor i skåneeeee =P
ingenting händer i stockholm iallafall, stormen blåste bara fram solen det var ganska skönt.
Follow the dao, right about....NOW!
e fan fet kallt i vårt hus.. känns som de blåser rakt igenom =(
helt sjukt
"det är lungt i luleå för stormen kommer ju bara till kusten"
nu bedarrar stormen. mesigt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
ska de va så ska de va. Väntade mig en storm, det blåser rätt mycket. Ingen dramatik, inget som flyger runt, inga strömavbrott:(
stormen ska tydligen va störst i västerbotten... synd att de är just där man bor! trodde jag skulle bli levande begravd på väg hem och nu tar jag mig inte någonstans eftersom det inte går att köra å bussarna är inställda.. de är helt sjuk!
Nuuudel my Duuuudle!
va itne ett moln på himmlen när man begav sig till jobbet i morse. senare regnade de lite sen kom solen fram..
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
vafan är det hr för jävla storm... jag är så sjukt besviken att det inte är sant, ska man bli tvungen att dra fram fläkten och ställa ut den för att få lite drag i den här storm... jävlar vad jag är besviken
Skräp-storm... Hela askass. Inga flygande husdjur så långt ögat når, vad är det då för kul? :)
inget tecken på storm i gbg... fucking smhi
Get Random!
kom hem från finlandkryssning idag, blåste härligt vid midnatt igår, saaaaaaatan
FAN ! JAG VILL HA EN MEGA STORM ! KAN DET INTE BÖRJA HÄNDA SAKER I SVERIGE SNART ELLER?
Blåste rätt kraftigt i GÖteborg förrut. Eller mja, en liten förort en kvart utanför Göteborg.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Klass 1 är bara tragiskt, nästan lika tragiskt att hajpa som fågelinfluensa.
För att svara på första inlägget, jag såg faktiskt en palm som hade vält utanför La Habana, dörrvakten uppmärksammade dock detta och reste den igen. Den ådrog sig inga synliga fysiska skador.
Bussarna inställda i skellefteå? kuken...
amfetaminpsykos Det skulle inte förvåna mig om du gled om kring i Stockholm på dagarna med ett rosa block och en luddig grön penna och documentera saker. För att sedan lägga up skiten på Whoa.
Njae, jag glider omkring i Stockholm med en stor svart penna, dokumentera saker gör man i huvudet - inte på block.
Njae, jag brukar inte uttala mig om saker jag inte har koll på, än så länge har jag inte käkat någon vegan så jag kan inte uttala mig huruvida de är smakliga eller inte.
Överhypad "storm" det blåster ju bara vafan.
Stormen börjar ta där jag bor. Men jag inte säga vart för det är suuuuuper hääämligt. Det blåser super mycket så jag får ställa in kvällens planer.
OT;
amfetaminpsykos , Friterat är gott prova det.
media. media. media. media. media är kanske det bästa jag vet.
25-30 m/s är storm enligt metro... nån som har mätt vindstyrkan?
Get Random!
Det blåser ju ändå ganska bra, måste jag säga.
jag var tvungen att andra min resplan och missade perhentian islands po grund av monsunen. skitvader.
Rehab is for quiters.
här blåser det inte ett piss.. fan va kasst
Storm? Bah! Norrland får allt kul. Lappjävlar!
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
här blåser de som fan å har kommit nästan en halvmeter snö! var ute å gick å höll på att bli omkull blåst. all aktivitet i skellefteå inställ pga snöstorm.
Nuuudel my Duuuudle!
Bah jag ville se flygande kossor i virvelvindar och grejer ju! Kefft värre.
...och det är det som är så fint med whoa!
Umeå har det varit lungt under dagen, lite skyltar har blåst omkll (sån som står på marken utanför affärer) Sen nu ikväll har jag sett 2 st flaggor, som också brukar hänga utanfölr affärer på vggen, legat på marken, nerblåsta.. Så det har vart mkt just nu. Sen har det börjat brinna inne i stan.. Så mkt roligt action här :)
hahaha nej tro mig svamparna har inte lyft en:D
det har ju inte blåst nånting???
www.soundcloud.com/lirzproductions
blåste ned ett träd vid mitt hus, ganska scary shit
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
här i västra värmland blåste det till igår.. tv-kanalerna hoppade fram och tillbaka än studsbollar.. men värre än så va de inte! tacka vet jag för 2 år sen eller när det va.. Student i Hultsfred, Fattig, Storm slå ut ström, håva tillbaka cash från elbolaget! :D
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
löjlig "storm"...fyfan..ska man behöva flytta utomlands för att få avnjuta en trevlig apocalyptiskt väderlek eller?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
typiskt sverige.. t o m våra stormar är medelmåttiga.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
en pastor smet förbi utanför mitt fönster ://
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
min kompis blev nerblåst två gånger när hon va på väg till mig, hehe allting snurrade när hon kom fram. det va roligt
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
ja e så sjukt besviken på den här stormen! här har dom hajpat upp den till skyarna. Med total mediabevakning och konternuelig rapportering om var när och hur STORMEN kommer att slå till. "SÅ SKYDDAR DU DIG MOT STORMEN" "SÅ KOMMER STORMEN ATT DRABBA DIG" "STORMEN VÄNTAS VARA I KLASS MED GUDRUN" man nästan tror att bilarna kommer att lyfta från vägarna och slungas runt i luften... så går man ut i sin nyinköpta vinterjacka som står imot vind vatten och kyla berädd att bli bemött av en syn som skulle kunna platsa och utgöra huvudscenen av en stor hollywood produktion ...och vad möts man av? LITE JÄVLA DUGGREGN OCH SMÅ NÄTTA KASTVINDAR!!! STORM!!?? HÖSTVÄDER HETER DET!!! Vänta bara tills SNÖKAOSET, KÖLDCHOCKEN och till våren POLLENKRIGET kommer!!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
jag såg några takplattor fara i backen men det var nog bara vanliga simpla höstvindar
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.